سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین دوره آزمون سنجش مهارت در آبان ماه

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری سومین دوره‌ آزمون ادواری سنجش مهارت در دوم آبان امسال خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  کوروش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ضمن اعلام زمان ثبت نام سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از روز سه شنبه 25شهریور ماه امسال تا ساعت 24 روز پنج شنبه سوم مهر ماه گفت: سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در تاریخ دوم آبان ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

پرند در ادامه با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون دو مرحله شامل دو بخش کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت می‌کنند و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50از100 مجاز خواهند بود در آزمون‌های عملی نیز شرکت کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون‌ عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای  کشور خاطرنشان کرد: ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت نیز در صورت بروز شکل برای پاسخگویی آماده است و متقاضیان می‌توانند در این خصوص با شماره تلفن‌های 32519616-026 ، 32519727-026، 32522136-026و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مراکز خود تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آزمون ، مهارت ، سنجش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.