سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهدای دانش‌آموز / سهولت دسترسی غرب به شرق کرج میسر شد

تقاطع غیر همسطح شهدای دانش‌آموز صبح امروز با حضور استاندار البرز و مسئولین شهری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حمید طحایی  استاندار البرز، صبح امروز در مراسم افتتاحیه زیر گذر شهدای دانش‌آموز به اهمیت احداث تقاطعات غیر همسطح در کاهش ترافیک کرج اشاره کرد و گفت: استان البرز به دلیل موقعیت استراتژیکی، گذرگاه شمال به جنوب کشور می‌باشد و 18 درصد ترافیک کشور در استان البرز است که این مسئله سبب شده است تا مسئولین شهری تدابیر ویژه‌ای برای تسهیل عبور و مرور در شهر را در نظر بگیرند.افتتاح تقاطع غیر همسطح شهدای دانش‌آموز یکی از تدابیر ویژه مسئولین در استان البرز است.

استاندار البرز شعار امسال را ارزشمند دانست و تصریح کرد: نامگذاری امسال  به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تنها یک شعار نیست بلکه برنامه راهبردی مدیران شهری برای برطرف کردن دغدغه‌های مردم می‌باشد که افتتاح زودتر از موعد تقاطع شهدای دانش‌آموز نیز در راستای برطرف کردن گره ترافیکی شهر کرج و سهولت دسترسی غرب به شرق کرج نیز یکی از این کارهای جهادی است.

وی نامگذاری تقاطع را به شهدای دانش‌آموز بسیار ارزشمند دانست و عنوان کرد: مسئولین تمام توان خود را به کار بستند تا پروژه تقاطع غیر همسطح دانش‌آموزهشت ماه زودتر از موعد و در آستانه هفته دفاع مقدس و بهار علم و دانش به بهره‌برداری برسد تا سندی زرین برای اثبات راه شهدای هشت سال دفاع مقدس باشد و از سویی دیگر هدیه‌ای ارزشمند به شهروندان و دانش‌آموزان عزیز در آستانه بازگشایی مدارس نیز باشد.

وی ادامه داد: تقاطع غیر همسطح شهدای دانش‌آموز دارای پنج عرشه با دهانه 40متری و 2500 متر سطح عرشه می‌باشد که اعتبار 500 میلیارد ریالی را به خود اختصاص داده است.

طحایی در خاتمه با اشاره به پروژه عظیم قطار شهری خاطر نشان کرد: امید است با رویکرد ویژه دولت تدبیر و امید و همدلی اعضای شورای شهر به رغم وجود تمام مشکلات و کمبود اعتبارات در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از قطار شهری کرج باشیم تا بتوانیم بخش عمده‌ای از معضل ترافیکی کرج را برطرف کنیم.

گفتنی است: رئیس شورای شهر، امام جمعه کرج، نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کرج، معاونین شهرداری در مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
در تقاطع مذکور دسترسی شرق به جنوب واقعا"مصیبت بار است طوری که در فاصله صد متر دو چراغ قرمز وجود دارد که باید از آن ها گذر کرد. لطفا"فکری به حال این تقاطع و تقاطع بعدی ( با دولت آباد) کنید و چاره ای بیندیشید.