سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منظمی: روس‌ها به دنبال تکرار پنجمی هستند

عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: برد در بازی امروز 50 درصد است چون روس‌ها برای رسیدن به عنوان پنجمی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

امیر حسین منظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ملی‌پوشان کشورمان روحیه اول را ندارند برد در شرایطی قرار گرفتند که از نظر ذهنیتی تا  حدودی دچار افت انگیزشی شده‌اند.
 
عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: اگر تیم ملی ایران در بازی امروز مقابل روسیه بتواند نتیجه ست اول را به نفع خود خاتمه دهد به طور حتم ملی‌پوشان به ست‌های بعدی هم امیدوار می‌شوند.
 
 وی یاد آور شد: اگر در مرحله سوم این مسابقات ما بازی اول خود را مقابل فرانسه برگزار می‌کردیم به نفع‌مان  بود چون بازیکنان تمام تمرکز خود را روی بازی این تیم گذاشته بودند و از آلمان غافل شدند که در اوج ناباوری یک دفعه به سد محکم آلمان برخورد کردند و تا به خود آمدند دیگر قافیه‌ را باخته بودند و فرصت  جبران نبود.
 
منظمی گفت: روسیه یکی از پرافتخارترین‌ تیم‌های والیبال جهان است آن‌ها سابقه 17 بار حضور در قهرمانی جهان را دارند پیش بینی نتیجه در شرایط کنونی کار درستی نیست البته شرایط روحی بازیکنان دو تیم شبیه به هم است.
 
وی خاطر نشان کرد: عدم صعود ملی‌پوشان به جمع چهار تیم برتر جهان چیزی از ارزش‌ها و شایستگی‌های این تیم کم نمی‌کند همین مقام پنجمی‌ یا ششمی جهان برای ما در حد قهرمانی دنیاست.
 
این مقام به این زودی‌ها به دست نمی‌‌آید ملی‌پوشان کشورمان در سطح و لول بسیار بالا کار کردند و والیبال حرفه‌ای ایران را در سطح جهان  به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، تیم ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.