سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

غرب با "تروریست‌سازی" حضور نظامی‌اش در کشورهای دیگر را توجیه می‌کند

مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه آمریکا از سال 2000 پروژه "ترویست‌سازی" را در خاورمیانه کلید زد، گفت: مردم منطقه نخواهند گذاشت که دولت‌های غیرمنطقه‌ای با فشارهای نظامی حق حاکمیت آنان را به دست گیرند.

"محمدحسین رحمانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه آمریکا از سال 2000 پروژه "ترویست‌سازی" را در خاور میانه کلید زد، اظهارداشت: غرب با این کار می‌خواست بهانه حضور نظامی خود در منطقه را توجیه کند و در سایه تروریست سیاست‌های خود را در منطقه پیگیری می‌کرد.

مسئول بسیج دانشگاه خواجه‌نصیر دور نگه‌داشتن افکار عمومی از مسئله فلسطین را دیگر سیاست‌ آمریکا در منطقه دانست و اظهارداشت: آشفتگی خاور میانه باعث می‌شود که نگاه‌ها از جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی به مسائل دیگر معطوف شود و به این طریق یک سیاست نوین پایه گذاری می‌شود.

رحمانی بیان داشت: همانطور که می‌دانید فجایع اخیر غزه در طول تاریخ بی‌سابقه بود، اما هیچ ائتلافی از سوی مدعیان حقوق بشر علیه آنان صورت نگرفت.

وی ادامه داد: دستگاههای تبلیغاتی آمریکا و کشورهای غربی در شگرد تبلیغاتی خود از گروه‌های تروریستی هیولایی ساخته و باپخش برخی فیلم ها خواهان ایجاد رعب و وحشت در میان افکار عموم و ایجاد جنگ روانی در منطقه‌است.

مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا و غرب باید بدانند که با این گونه کار‌ها چیزی عوض نمی‌شود و مردم منطقه نخواهند گذاشت که دولت‌های غیرمنطقه‌ای با فشارهای نظامی سرنوشت و حق حاکمیت آنان را به دست گیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، آمریکا ، ائتلاف ، ایران ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.