سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته نهم لیگ برتر فوتبال؛

برخی بازیکنان استقلال و فولاد از بازی گفتند

برخی بازیکنان بعد از شکست یک بر صفر استقلال مقابل فولاد از بازی خود در این هفته لیگ برتر گفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران برخی بازیکنان بعد از شکست  یک بر صفر استقلال مقابل فولاد  از بازی خود در این هفته لیگ برتر گفتند.

*** محمد قاضی گفت: در یک صحنه توپ به دست بازیکن حریف خورد و داور باید برای ما پنالتی می‌گرفت . روان و خوب بازی کردیم اما با بدشانسی یک گل ساده خوردیم، تمام دقایق توپ در اختیار ما بود و مطمئن باشید هفته‌های آینده به اهدافی که مد نظر داریم خواهیم رسید.

وی ادامه داد: فوتبال همین است و یک روز می‌بریم و یک روز هم می‌بازیم.هواداران تشویقمان کردند که نشان می‌دهد آنها فوتبال را می‌فهمند .
 
وی در مورد اینکه برای حل مشکل مالی‌اش به باشگاه استقلال رفته است، اظهار داشت: به باشگاه رفتم و گفتند مشکلت را حل می‌کنیم. دلیلی ندارد قراردادهای ما کسر شود و این موضوع بی معنی است، ما اول فصل قرار داد امضاء کردیم و باز هم اعلام می‌کنم که نباید از قراردادهایمان کسر شود.
 
***آندرنیک تیموریان در مورد دو شکست بازی استقلال  گفت:تیم‌های بزرگ دنیا هم این شرایط برایشان بوجود می‌آید و درست است ما هم دو بازی باختیم اما چیزی از رقبا عقب نیفتادیم و دوباره به کورس باز خواهیم گشت. هدف ما قهرمانی در لیگ برتر و پس از آن در جام حذفی است.
 
تیموریان گفت: بازی بسته رقبا مقابل استقلال کار را کمی برای ما سخت می کند.اما بردها را برای ما شرین تر می کند.قول می دهم بازی امشب را جبران کنیم.

*** اسماعیل شریفات  بازیکن فولاد گفت: از قبل با هدف پیروزی بر استقلال به تهران آمدیم و می‌خواستیم از صدر جدول دور نشویم، خدا را شکر سه امتیاز را به دست آوردیم. به نظر من جو منفی در ورزشگاه نبود.
اینکه برخی می گویند فولاد وقت کشی می کرد درست نیست.به هر حال بازیکنی مصدوم می‌شود. شما دیدید سروش رفیعی به زمین افتاد اما او بعد از مصدومیت از زمین بازی تعویض شد.
 
شریفات در مورد اینکه امسال برای بازگشت او به استقلال صحبت‌هایی مطرح شده  اظهار داشت: هواداران استقلال به من لطف دارند زمانی که در این تیم بودم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم کردم اما اکنون در فولاد هستم و هیچ مشکلی ندارم.

***مهرداد جماعتی گفت: خداراشکر توانستیم برنده مسابقه شویم، بازی خوبی انجام دادیم.موقعیت‌های گل استقلال در نیمه اول بیشتر بود اما ما در نیمه دوم بهتر کار کردیم و موقعیت بیشتری داشتیم.

وی افزود: استقلال تیم خوبی است و در ادامه برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.ما در اهواز موقعیت بیشتری داریم.
 
مدافع فولاد خوزستان  گفت: اعضای تیم باید هر چه بیشتر با هم هماهنگ شویم تا حریفان بعدی را هم از پیش رو برداریم.

 

برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.