سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس والیبال بانوان:

صبر و برنامه‌ریزی داشته باشیم، نتیجه می‌گیریم

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در سه دیدار نخست خود مقابل حریفانش نتیجه را واگذار کرده است.

سهیلا فراهانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات با تیم‌های مدعی و قدرتمندی هم گروه بود که شکست آن‌ها دور از استرس بود اما در پایان خوشبختانه ملی‌پوشان توانستند یک پله صعود داشته باشند و نشان دهند در صورت ادامه روند برنامه‌ریزی‌ها به نتیجه مطلوب دست پیدا خواهند کرد.

کارشناس والیبال بانوان در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم والیبال بانوان همانند آقایان رشد کند باید به فعالان این رشته زمان داد چون باید نوجوانان و جوانان رشد کرده و به جای نسل کنونی فعالیت‌های خود را دنبال کنند این نوع رسیدن به هدف را در آقایان هم شاهد بودیم.

وی گفت: سال‌هاست که هنوز نسل تیم ملی بانوان رده سنی بزرگسالان عوض نشده و این موضوع زمان می‌طلبد تا به رشد اصلی دست پیدا کنیم باید صبور بود و برنامه‌ها را طبق پیش‌بینی‌های انجام شده اجرا کرد.

فراهانی اظهار داشت: در حال حاضر سرمایه‌گذاری روی بخش بانوان فدراسیون بسیار کم است اگر بخواهیم این طور نگاه کنیم که چون تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد پس اعزام نشود دیگر انگیزه‌ای در میان نوجوانان و جوانان باقی نمانده، آنها برای ادامه فعالیت‌های خود باید هدف خاصی داشته باشند.

وی تصریح کرد: بانوان باید همیشه در کوران کار باشند و پله پله رشد کنند، آنها نیاز به برنامه‌ریزی ثابت و سطح بالا دارند با این همه تغییراتی که در مدیریت بانوان می‌افتد نمی‌توان به نتیجه قطعی در سال‌های نزدیک امیدوار بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.