سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت اجتماعی و فرهنگی خبر داد:

ارتقای سطح سواد با تکمیل ساختار مدیریت دانش در منطقه 10

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه‌ی 10 از اهتمام در تکمیل ساختار مدیریت دانش و ثبت دانش‌های جدید برای ارتقای سطح سواد در سطح منطقه خبر داد.

سیدجواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای سطح سواد و افزایش بهره‌وری کارکنان و خدمات رسانی بهتر و بهینه به شهروندان طرح تکمیل ساختار مدیریت دانش اجرایی می‌شود.

وی افزود: ایجاد زمینه ارتقای دانش کارکنان و افزایش بهره‌وری به منظور بهبود کیفی امور و کارایی سازمان از طریق استفاده از دانش و تجربیات افراد یکی از اهداف مدیریت شهری منطقه است و بر همین اساس طرح مدیریت دانش با تلاش اداره تشکیلات و آموزش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه در دست اجرا است.

حسینی تصریح کرد: انتقال دانش و تجربیات جلوگیری از موازی کاری و صرف هزینه‌های هنگفت در دسترس قرا ردادن نظام‌مند اطلاعات و اندوخته‌های علمی به گونه‌ای که به هنگام نیاز در اختیار افرادی که نیازمند آن‌ها هستند قرار گیرند تا آنها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و موثرتر انجام دهند از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای بستر مدیریت دانش است.

وی در خصوص این طرح خاطرنشان کرد: تاکنون 50 دانش در بخش توانایی و دانش شخصی و تعداد 70 مستند، آیین نامه و بخش‌نامه توسط خبرگان مدیریت دانش و خبرگان نرم‌افزار ثبت شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارتقا ، سطح ، تکمیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.