سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویلیامز دوست دارد رده سومی‌اش را حفظ کند

ویلیامز که در گرندپری ایتالیا با بدست آوردن رده‌های سومی و چهارمی، فراری را در جدول قهرمانی فصل یک رده پایین آورده بود دوست دارد رده سومی خود را در این جدول حفظ کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ویلیامز که فصل ۲۰۱۴ را به نسبت فصل های گذشته فوق العاده آغاز کرده بود، با کسب نتایج خوب و سکو های پی در پی، در گرندپری ایتالیا توانست رده سومی را در جدول قهرمانی فصل از فراری بگیرد.

راب اسمدلی از ویلیامز گفت: این تیم بریتانیایی دوست دارد در مورد کسب نتایج در هر رقابت قوی تر باشد و موقعیت خود را در جدول قهرمانی فصل از دست ندهد

او گفت: به عنوان یک تیم هدف ما کسب عنوان قهرمانی فصل است. ما در مونزا رده سومی را از فراری گرفتیم و دوست نداریم این رده را از دست بدهیم.

بوتاس که در چند رقابت آخر عملکردی فوق العاده داشت درباره گرندپری سنگاپور گفت:وقتی سنگاپور را با مونزا مقایسه می کنیم، می بینیم به عنوان تیم امکان دارد رقابت سختی داشته باشیم. اما برای آن پیست پکیج آیرودینامیکی جدیدی داریم که قرار است در مارینا بای از آن استفاده کنیم. به سنگاپور می رویم تا بتوانیم با فراری و ردبول مبارزه کنیم.

ماسا هم درباره این پیست گفت:"مارینا بای" خیلی شبیه به موناکو است. اما این پیست تقریباً دو برابر موناکو طول دارد. امیدوارم موفقیت هایی که در موناکو کسب کردیم بتوانیم در این پیست همتکرار کنیم.

اگر ویلیامز بتواند تا انتهای فصل رده سومی خود را حفظ کند، بعد از فصل ۲۰۰۳ بزرگ ترین موفقیت خود را در فرمول یک کسب کرده است
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.