سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردستان/

تنها مسجد بین‌راهی کردستان چشم‌انتظار تأمین اعتبار است

عضو شورای شهر زرینه گفت: تنها مسجد بین‌راهی استان کردستان در محدوده این شهر است و مسئولان باید برای تکمیل آن به‌ویژه با نزدیکی به فصل سرما اقدام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کردستان؛ یوسف نادری اظهار کرد:دامداری در داخل شهر زرینه هزینه هنگفتی بر دوش شهرداری گذاشته است و باید طرح دام زرینه به مردم واگذار شود.
 
عضو شورای شهر زرینه با بیان اینکه سخت‌گیری‌های بانکی تنها مانع اجرا نشدن این طرح است، گفت:بانک کشاورزی زرینه باید همکاری لازم با مردم این شهر به منظور اعطای تسهیلات را داشته باشد.
 
وی خواستار تأمین روشنایی فاصله شهر تا گردنه «قرگاه» توسط ادارات برق و راه و شهرسازی زرینه شد و افزود:این کار به‌ویژه در فصل زمستان و مواقع بحرانی مؤثر خواهد بود.
 
نادری خواستار تعیین تکلیف اداره ورزش و جوانان زرینه شد و گفت:این سازمان تاکنون هیچگونه فعالیت مؤثر ورزشی نداشته است.
 
عضو شورای شهر زرینه همچنین خواستار تعیین تکلیف نقش زرینه در اتوبان میاندوآب شد و افزود: به دلیل مشخص نبودن تکلیف این اتوبان، سرمایه‌گذاران از انجام عملیات در این محور خودداری می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه تنها مسجد بین‌راهی استان در زرینه قرار دارد، تکمیل آن را خواست مردم شهر و نیز بسیاری از مسافران عبوری از این مسیر دانست و گفت:روزانه خودروهای زیادی از این مسیر تردد کرده و بسیاری از مسافران برای ادای نماز به مسجد مراجعه می‌کنند، اما به علت نیمه‌تمام ماندن آن نمی‌توانند ادای فریضه کنند.
 
نادری با بیان اینکه این مسجد سه طبقه از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است،اظهار کرد:این رقم با وجوه حاصل از خودیاری مردم شهر زرینه و کمک گرفتن از خیرین در نماز جمعه همه شهرهای استان محقق شده است.
 
وی با یادآوری سرمای شدید هوای این شهر،تکمیل مسجد را مأمنی مناسب برای مسافران در راه مانده در مواقع کولاک زمستانی عنوان کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/ش
برچسب ها: مسجد ، شورا ، شهر ، کردستان ، دیواندره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.