سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوباما برای ارزیابی استراتژی نظامی علیه داعش با نظامیان آمریکایی دیدار می‌کند

اوباما امروز قرار است با نظامیان و مقاماتی که برای حمله نظامی به داعش در عراق و سوریه برنامه ریزی می کنند دیداری داشته باشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانس پرس، باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا امروز چهارشنبه قرار است با نظامیانی که برای حمله نظامی آمریکا علیه داعش در عراق و سوریه درحال برنامه‌ریزی هستند، دیدار کند.

در همین راستا، قرار است اوباما با ژنرال "لوید استون" رئیس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در مقر وی در فلوریدا برای ارزیابی چگونگی اجرای استراتژیک ارتش برای مبارزه با داعش نشستی داشته باشد.

"جاش ارنست" سخنگوی کاخ سفید در این باره گفته است: اوباما خواهان دیدار از پایگاه هوایی "مک دیل" در فلوریدا که مقر فرماندهی مرکزی است، در خصوص استراتژی جدید آمریکا برای مبارزه با داعش می‌باشد.

وی گفت: اوباما قصد دارد تا طرح تشکیل ائتلافی بین المللی را برای تضعیف داعش و نابودی آن، مورد بررسی قرار دهد.

همچنین اوباما که در خلال دیدارش از این پایگاه سخنرانی خواهد داشت، قرار است با نمایندگان ارشد کشورهایی که در روی کمربند تنشها، از جنوب آسیا تا آسیای مرکزی و نیز خاورمیانه هستند، دیدار داشته باشد.

جاش ارنست همچنین تأکید کرد: بسیاری از این کشورها نقش مهمی در رابطه با ائتلاف بین المللی که اوباما علیه داعش رهبری می‌کند، ایفا می‌کنند.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.