سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم کدی تلفن هاي ثابت استان كرمان از امروز

تلفن‌هاي ثابت استان كرمان از روز چهارشنبه ۲۶ شهريور هم‌كد مي‌شوند. با هم كدسازي تلفن‌هاي ثابت اين استان، كدهاي بين شهري ۰۳۴۱، ۰۳۴۲، ۰۳۴۴، ۰۳۴۵، ۰۳۴۶، ۰۳۴۷، ۰۳۴۸، ۰۳۴۹، ۰۳۹۱و ۰۳۹۲ به ۰۳۴ تغيير مي‌كند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، طرح هم كدسازي در سطح شهرستانهاي كرمان، شهداد، گلبافت، ماهان، بردسير، راور، زرند، كوهبنان، بم، رستم آباد، سهرج، محمدآباد ريگان، رفسنجان، انار، شهربابك، سيرجان، پاريز، بافت، رابر، ارزوئيه، جيرفت، عنبر آباد، رودبار، كهنوج، قلعه گنج و منوجان انجام شده و شماره مشتركين در اين شهرستانها از ۷ رقم به ۸ رقم تغيير مي‌كند.
 
 براساس اين گزارش، مشتركين تلفن‌هاي ثابت در شهرستان‌ها و روستاهاي استان كرمان براي اطلاع از تغييرات و دريافت شماره جديد خود مي‌توانند تا قبل از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه (۲۶شهريور) با ۱۱۸ و سامانه گوياي ۶۰۶۰ در محدوده استان و شماره هاي ۰۳۴۱۶۰۶۰ و ۰۳۴۱۳۳۳۳۳۳۳ در خارج از استان و بعد از ساعت ۲۲ در داخل استان با سامانه گوياي ۶۰۶۰ و در خارج از استان با شماره هاي ۰۳۴۶۰۶۰ و ۰۳۴۳۳۳۳۳۳۳۳ تماس بگيرند.
 
 همچنين مشتركان مي‌توانند با مراجعه به سايت شركت مخابرات استان كرمان به نشاني   www.kermantel.ir  و واردكردن شماره تلفن قديم، از شماره جديد خود مطلع شوند.
 
براساس اطلاعيه ستاد هم كدسازي تلفنهاي ثابت، مشتركان براي انعكاس پيشنهاد و همچنين اعلام شكايت در اين زمينه، مي‌توانند به پورتال اطلاع‌رساني سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي به آدرس www.cra.ir  (دفتر بازرسي، نظارت مديريتي و پاسخگوئي به شكايات-شكايت از اپراتورها) مراجعه كنند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: تلفن ، ثابت ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.