سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همیشه در برابر تهدیدات غرب هشیار باشید

یک کارشناس دینی گفت: خصوصیت ویژه ایرانی‌ها حمایت گری آنهاست و اگر این خصوصیت همراه با افزایش جمعیت باشد تهدید بزرگی برای غرب خواهد بود.

حمیدرضا رحمانی، کارشناس دینی در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  درباره‌ استقبال غربی از کاهش جمعیت ایران گفت: خصوصیت ویژه و بسیار پررنگ ملت ایران، این است که همیشه جای یکدیگر هستند و در همه مواقع همدیگر را یاری کنند و این مسئله اگر با افزایش جمعیت همراه باشد تهدید بزرگ برای غرب محسوب می‌شود. 

وی تصریح کرد: کاهش نسل جوان چه از نظر نظامی و چه از نظر اقتصادی بسیار مخرب است،‌ جمعیت جوان به عنوان قوت قلب کشور تلقی می‌شوند و هر چه نسل جوان کمتر باشد کشور از بعد روانی و امنیتی مورد تهدید قرار می‌گیرد. 

وی افزود: تقویت بنیه‌ی دینی هم چنین از دیگر خصوصیات ملت ایران است که این خصوصیت نیز همراه با افزایش نسل جوان برای غرب تهدید به شمار می‌رود. 

رحمانی در پایان خاطر نشان کرد: علی رغم تبلیغات غرب ایران، ما همچنان باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنیم، بیداری و آگاهی کامل در زمینه تهدیدات غرب داشته باشیم و همیشه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشیم تا غ6رب در کشور ما هیچگاه نفوذ پیدا نکند.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: تهدید ، هوشیار ، غرب ، کارشناس ، دینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.