سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ساختمان ایران کلینیک در غنا

ساختمان جدید ایران کلینیک در آکرا پایتخت غنا با حضور رئیس جمهور این کشور و رئیس جمعیت هلال جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه 25 شهریور ماه رسماً افتتاح شد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ساختمان جدید ایران کلینیک در آکرا پایتخت غنا با حضور رئیس جمهور این کشور و رئیس جمعیت هلال جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه 25 شهریور ماه رسماً افتتاح شد .

در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ایران کلینیک در آکرا که با حضور جمع زیادی از سفرا ، مقامات سیاسی ، اقتصادی و رهبران دینی محل برگزار گردید ،فرهادی، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیتهای این جمعیت در بیش از 12 کشور آفریقایی ، از درمانگاه آکرا بعنوان یکی از بهترین درمانگاه های این جمعیت در قاره آفریقا نام برد و بر آمادگی این جمعیت برای گسترش همکاری های خود در غنا تأکید کرد .

درامانی ماهاما رئیس جمهور غنا نیز در این مراسم ضمن تشکر از دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ، گفت : با افتتاح ساختمان جدید ایران کلینیک ، سطح و حجم فعالیت های این درمانگاه افزایش یافته و عملاً به یک بیمارستان در منطقه پر جمعیت پایتخت تبدیل شده است .

وی افزود : این درمانگاه در ارتقاء سطح بهداشت کشور غنا کمک مؤثری می باشد و امیدواریم همکاری های دو کشور در این زمینه بیش از پیش گسترش یابد .

در این مراسم همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران طی سخنان کوتاهی با اشاره به سابقه روابط و همکاری های دو کشور ، بر عزم دولت روحانی برای گسترش روابط دو کشور تأکید کرد .
در جریان افتتاح درمانگاه جدید ، همچنین یادداشت تفاهم همکاری بین هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت غنا برای همکاری در زمینه های بهداشتی به امضا رسید.

قابل ذکر است درمانگاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که بیش از 25 سال سابقه فعالیت دارد ، با افتتاح ساختمان جدید ، از ارتقاء چشمگیری در سطح خدمات درمانی برخوردار خواهد شد .



انتهای پیام /
برچسب ها: هلال احمر ، غنا ، کلینیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.