سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران:

ساخت و توسعه اسكله سوختگیری مناطق پخش قشم و خارك

ملاباقر گفت: ساخت و توسعه اسکله سوختگیری مناطق پخش قشم و خارک در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قرار گرفته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، عبداله ملاباقر گفت: بازسازی، توسعه و ساخت اسکله سوختگیری در مناطق قشم و خارک با هدف تسهیل و افزایش ظرفیت سوختگیری شناورهای دریایی انجام می شود .
 
 ملاباقر اظهار کرد: اسکله سوختگیری منطقه قشم نیازمند بازسازی و توسعه داشته که برای تحقق این مهم انتخاب مشاور شده است .
 
وی درباره ساخت اسکله سوختگیری در منطقه خارک نیز گفت: ساخت این اسکله نیز در مرحله پیمان سپاری است .
 
به گفته ملاباقر، برآوردهای اولیه نشان می دهد برای بازسازی، توسعه و ساخت اسکله های سوختگیری قشم و خارک، 70 میلیارد ریال هزینه می شود .
 
مدیر مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین از اجرای خط لوله انتقال فرآورده بوشهر خبر داد و گفت: این خط لوله 16 اینچ در مسیری بطول 4700 متر (حد فاصل منطقه آزاد بوشهر - انبار نفت بوشهر) در دست اجراست .
 
وی پیشرفت عملیات اجرایی این طرح را بیش از 40 درصد و مبلغ قرارداد آن را نیز 121 میلیارد ریال اعلام کرد .
 
ملاباقر در زمینه احداث ساختمانهای اداری نیز گفت: ساختمانهای اداری قم، بیرجند، سمنان و شیراز، مجموعه ای هستند که در یکسال گذشته به بهره برداری رسیده اند .
 
مدیر مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: این ساختمانها با 10 هزار متر مربع بنای مفید، 20 هزار متر مربع محوطه سازی و با صرف یکهزار میلیارد ریال پایان یافته است.
 
وی تصریح کرد: انتظار می رود با فعال شدن طرحهای احداث ساختمانهای اداری در مناطق بوشهر و اصفهان، این دو ساختمان اداری نیز با بنای کلی هفت هزار و  725 متر مربع تا پایان امسال به بهره برداری برسد .
 
به گفته ملاباقر احداث ساختمان اداری در منطقه تربت حیدریه نیز در دستور کارمدیریت مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش است .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.