سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد انگیزه قرآنی در نوجوانان ثمره برگزاری مسابقات سراسری قرآن است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه یک هفته تمام استان البرز حال و هوایی قرآنی خواهد داشت ، گفت : ایجاد انگیزه در نوجوانان البرزی ثمره برگزاری مسابقات سراسری قرآن شکوفه هاست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در آیین اختتامیه مسابقات پسران و افتتاحیه مسابقات دختران شکوفه های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه وجود این شکوفه های قرآنی در البرز موجب خیر و برکت است ، اظهارداشت : الحمد الله نور قرآن تا پایان این هفته در البرز برقرار است و امروز پسران این ایتان را ترک خواهند کرد و مسابقات دختران آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این نور قرآنی همچنان در استان برقرار باشد ، گفت : شکوفه های قرآنی البرز هر روز با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری دشت بهشت با این نوجوان قرآنی مانوس می شدند که امیدواریم موجب ایجاد انگیزه در آن شود.

صالحی ادامه داد: استانداری البرز ، اداره فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف ، معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان ، شهرداری کرج و ... در برگزاری این مسابقات مشارکت داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه رقابت های قرآنی در سطح شهرستان و استان در البرز برگزار می شود ، خاطر نشان کرد : امیدورایم با برگزاری این مسابقات شاهد رشد شرکت کنندگان در مرحله سی و هفتم مسابقات باشیم و بیش از 100 هزار نفر در آن دوره شرکت کنند.



انتهای پیام /
برچسب ها: اوقاف ، مسابقه ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.