سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهاردهمین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه برگزار شد

چهاردهمین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان، معاون توسعه وبرنامه‌ریزی شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان، مدیر روابط‌عمومی وامور بین‌الملل صندوق ذخیره فرهنگیان، مشاوران، و مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه در محل شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این نشست که به همت و میزبانی شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان برگزار شد، دکتر یاسر ضیایی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان، حمید افتخاری معاون توسعه وبرنامه‌ریزی شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان، شریف خسروی مدیر روابط‌عمومی وامور بین‌الملل صندوق ذخیره فرهنگیان، و همچنین مشاوران، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی شرکت‌های ایران‌ارقام، کارگزاری اردیبهشت ایرانیان، ماشین سازی اراک، گروه صنعتی پلور سبز، بازرسی مهندسی ایران و بازرسی مهندسی و صنعتی ایران، بیمه معلم، شرکت مسافرتی زاگرس، ساختمانی معلم، تجهیزات مدارس ایران، تامین مسکن فرهنگیان، میرداد، و صنایع آموزشی حضور داشتند. 

در ابتدای مراسم، دکتر یاسر ضیایی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان در جمع مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه، ضمن تشریح روند فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان در حوزه سرمایه‌گذاری، به بیان توضیحاتی در خصوص عملکرد شرکت طی ماه‌های اخیر پرداختند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان ضمن ابراز خرسندی از انتصاب شریف خسروی به عنوان فرماندار جدید شهرستان کنگاور، انتصاب شایسته وی را تبریک گفته و از مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق ذخیره فرهنگیان در جهت اقدامات سازنده و موثر در راستای بهبود و ارتقای ارتباط موسسه و جامعه فرهنگیان عضو تقدیر به‌عمل آورد.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق ذخیره فرهنگیان نیز ضمن تشکر از عوامل برگزاری نشست، از تلاش و زحمات تمامی همکاران مجموعه روابط‌عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه قدردانی نمود.

شریف خسروی همچنین به بیان دغدغه‌های حوزه روابط‌عمومی مجموعه پرداخته و اظهار امیدواری کرد: انشاا... بتوانیم با توانی مضاعف در جهت ارتقای جایگاه موسسه گام‌های موثری برداشته و این مسیر را ادامه دهیم.

در ادامه نشست، حمید افتخاری معاون توسعه وبرنامه‌ریزی شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان گفت: در حال حاضر با توجه به آنکه شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان در قالب هلدینگ سرمایه‌گذاری نقش قابل‌توجهی در سود صندوق ذخیره فرهنگیان دارد و فعالیتش از سوی فعالین بازار سرمایه و جامعه فرهنگی کشور رصد می‌شود، تلاش نموده است در سایت شرکت، اخبار و اطلاعات شرکت‌های تابعه و نیز بازار سرمایه را درج نماید. بر همین اساس فرصت مناسبی برای شرکت‌های زیرمجموعه برای انتشار وسیع‌تر اخبار فعالیت‌هایشان ایجاد شده و می‌توانند در این فضا به تشریح فعالیت‌ها و موفقیت‌هایشان بپردازند. از سوی دیگر فرهنگیان محترم به عنوان صاحبان اصلی صندوق نیز با دیدن این اقدامات نسبت به فعالیت‌های مجموعه دلگرمی و امیدواری بیشتری داشته و از آخرین اقدامات و اطلاعات شرکت‌های خود مطلع خواهند شد. بر همین اساس از همه نمایندگان برای مشارکت در این اطلاع‌رسانی دعوت نمودند.

همچنین، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه ضمن تبریک و تقدیر از مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق ذخیره فرهنگیان، به بیان آخرین اخبار وضعیت شرکت‌های تابعه پرداختند.

در این میان، مدیر روابط‌عمومی شرکت گروه صنعتی پلور سبز از آماده‌سازی 89 دستگاه واگن مسافربري برای شركت رجاء توسط شركت پلورسبز خبر داد. 

وی افزود: اين واگن‏ها از نوع درجه يك 4 تختخواب همراه با سيستم صوتي تصويري و سرويس بهداشتي وكيوم مي‌باشند. اين سري از واگن‏ها قابليت حركت با سرعت 160 كيلومتر بر ساعت را دارا بوده و تجهیزات خدمات رستوران به صورت مجزا در داخل هرکابین‌ تعبیه شده است.

وی همچنین از تمامی همکاران و مدیران حوزه روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه در جهت برگزاری جلسه آتی روابط‌عمومی مجموعه در محل کارخانه گروه صنعتی پلور سبز دعوت نمود.

مدیر اداری شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان نیز در خصوص آخرین اخبار این شرکت اعلام داشت: شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان موفق به اخذ گواهینامه استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 و نظام آراستگی 5S از شرکت TUV INTERCENT آلمان گردیده است.

وی همچنین گفت: بر طبق اعلام اداره بازرسی کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار در حوزه رتبه‌بندی کارگزاران فعال در بورس اوراق بهادار تهران و بورس کالای ایران با توجه به معیارهای محاسباتی و امتیاز اعطایی بورس‌ها و کانون، رتبه بورس کالا شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان از "ج" به "ب" ارتقا یافته است. این در حالی است که برطبق برآورد اولیه، در بخش بورس اوراق بهادار نیز رتبه شرکت از "ب" به "الف" ارتقا خواهد یافت که طی روزهای آینده از طریق سازمان بورس اوراق بهادار اعلام خواهد شد.

مسئول روابط‌عمومی شرکت بازرسی مهندسی ایران نیز در خصوص اخبار این شرکت گفت: در مناقصه تصدي‌گري امور سازمان ملي استاندارد در خصوص كالاهاي وارداتي و صادراتي توسط اداره كل استاندارد استان هرمزگان، شركت IEI در بين 12 شركت واجد صلاحيت موفق به برنده شدن در اين مناقصه شده است.

وی افزود: با توجه به اينكه بندر شهيد رجايي بندرعباس اصلي‌ترين بندر كشور بوده و حجم بسيار زيادي از كالاهاي وارداتي و صادراتي را شامل مي‌شود، فرآيندهاي موضوع مناقصه مذكور مي‌تواند نقش بسيار كليدي در فعاليت‌هاي بازرسي داشته و به نظر مي‌رسد حضور در اين مناقصه می‌تواند فرصت بسيار مناسبي را براي مجموعه IEI فرآهم آورد.

وی ادامه داد: همچنین پیرو تایید صلاحیت شرکت بازرسی مهندسی ایران در خصوص دامنه شمول درخواستی شرکت براساس استانداردهای ملی ایران، در طرح تقسیم بندی بازرسی ادواری مخازن و تجهیزات جایگاههای  CNG در سطح کشور، بازرسی جایگاه‌های استان‌های لرستان، کرمان، اصفهان و مرکزی به شرکت بازرسی مهندسی ایران واگذار شده است.

وی در خصوص انجام عملیات بازرسی ادواری مخازن وتجهیزات  CNG اتوبوس‌های گازسوز شهر تهران نیز اعلام داشت: بازرسی ادواری مخازن و تجهیزات CNG اتوبوس‌های شهر تهران از مورخ 20/12/92 درمحل سامانه‌های 2 و 5 شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توسط شرکت بازرسی مهندسی ایران براساس استاندارد ملی ایران آغاز شده است. در حال حاضر تاکنون از 4700 دستگاه اتوبوس خصوصی و دولتی تعداد تقریبی 1450 دستگاه مورد بازرسی قرار گرفته است که از این تعداد بالغ بر 140 عدد مخزن دارای آسیب سطح 3 توسط شرکت بازرسی مهندسی ایران شناسایی و از روی اتوبوس‌ها باز شده است که توسط سازمان ملی استاندارد ایران توقیف گردیده است.

در ادامه، از جمله مباحث مطرح شده در این نشست، تلاش در جهت تنویر افکارعمومی فرهنگیان، ارتقای جایگاه روابط‌عمومی و انتشار اخبار به‌روز شرکت‌های تابعه در جهت اطلاع‌رسانی به اعضای موسسه، برگزاری مستمر نشست‌های روابط‌عمومی و بازدید از شرکت‌ها و کارخانه‌جات شرکت‌های تابعه در جهت ایجاد هم‌افزایی در مجموعه،  و تلاش در راستای افزایش بازدهی و خدمات‌رسانی موسسه به فرهنگیان می‌باشد.

لازم به ذکر است جلسات و نشست‌های هم‎اندیشی روابط‌عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه در جهت ایجاد هم‌افزایی درمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان به صورت مستمر و به میزبانی شرکت‌های تابعه برگزار می‌گردد.



انتهای پیام /

برچسب ها: صندوق ، فرهنگیان ، نشست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.