سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه باز باران 170هزار مخاطب را روزانه راهی فروشگاه های شهروند کرد

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند از استقبال 170هزار نفری شهروندان از نمایشگاه باز باران در مجموعه متبوعش خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران قدرت الله گودرزی، با بیان اینکه جشنواره لبخند مهر از 5 شهریورماه تا 15 مهرماه به مدت 40 روز برقرار خواهد بود، گفت: این در حالیست که بعد از پایان یافتن نمایشگاه باز باران شاهد استقبال بیشتر شهروندان نیز خواهیم بود و حضور مراجعین از این زمان به بعد نیز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه آمار مراجعین به فروشگاه های شهروند در جشنواره باز باران به طور تقریبی روزانه 150 تا 170 هزار نفر بوده است، افزود: این در حالیست که زمان های دیگری که فروشگاه فروش فوق العاده ندارد، بین 100 تا 130 هزار نفر در روز به فروشگاه های شهروند مراجعه می کنند.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با پرداختن به جشنواره لبخند مهر که به مناسبت بازگشایی مدارس با 40 درصد تخفیف برگزار شده است، گفت: در جشنواره امسال بیش از 6 هزار بارکد شامل لوازم التحریر، روپوش مدرسه، کیف و کوله ارائه شد که البته در کنار این اقلام، اجناس دیگری همچون لوازم منزل، اقلام پروتئینی و خوار و بار هم مشمول تخفیف بوده اند.

گودرزی ادامه داد: امسال برای اولین بار نمایشگاه باز باران به همراه جشنواره بازگشایی مدارس را توامان فروشگاه های شهروند تجربه کردند و نمایشگاه باز باران تا بر استقبال شهروندان از فروش فوق العاده فروشگاه شهروند نیز تاثیرگذار بود. البته فروشگاه شهروند نیز به عنوان تامین کننده در این جشنواره فعالیت داشت. در بحث فروش لوازم التحریر قریب به 10 تا 15 درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته ایم.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با بیان اینکه بعد از پایان جشنواره باز باران طبیعتا مراجعه مردم به فروشگاه های شهروند ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در مجموع با توجه به کیفیت و قیمت لوازم التحریر و سایر ملزومات مورد نیاز دانش آموزان نمایشگاه باز باران شرایط مناسبی را فراهم کرده بود.


انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.