سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"شازا" به شبکه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی پیوست

شبکه آزمایشگاهی زیست فناوری ایران (شازا) به دعوت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این مجموعه پیوست.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی نشستی مشترک، چگونگی همکاری شبکه آزمایشگاهی زیست فناوری ایران (شازا) و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بررسی شد تا از این طریق توانمندی ها و تجهیزات آزمایشگاهی موجود در کشور در زمینه زیست فناوری در این شبکه به اشتراک گذاشته شده و دسترسی محققین و صنایع فعال کشور به خدمت آزمایشگاهی مورد نیاز تسهیل شود.

براساس این گزارش، در این نشست، مقرر شد تفاوت های زیست فناوری از نظر تجهیزات، گستردگی و ماهیت زیست فناوری در این شبکه مدنظر قرار گرفته و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی تصمیم گیری های تخصصی را با نظر کارگروه شازا اتخاذ کرده و در دستورالعمل کار خود قرار دهد. 

همچنین اعضای کارگروه شازا باید فهرستی از تجهیزات مرتبط با زیست فناوری و ضریب اهمیت هر دستگاه را تعیین کرده و در اختیار شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی قرار دهند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.