سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبح امروز با حضور نمایندگان ستادبرگزاری بازیهای آسیایی و کمیته ملی المپیک؛

پرچم جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازیها به اهتزاز درآمد

صبح امروز مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازیهای آسیایی اینچئون با حضور کادر سرپرستی کاروان اعزامی، شهرداردهکده بازیها و نمایندگان ستاد برگزاری بازیها برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور کادر سرپرستی کاروان،نمایندگان و ورزشکاران رشته های مختلف اعزامی حاضر در دهکده ورزشکاران،شهرداری دهکده ورزشکاران و مسئولان کمیته برگزاری بازیها برگزار شد.
 
در این مراسم پرچم جمهوری اسلامی ایران با تشریفات خاصی همزمان با پخش سرود ملی کشورمان در دهکده ورزشکاران به اهتزاز در آمد.

در مراسم اهتزاز پرچم کشورمان گروهی از ورزشکاران میزبان به اجرای حرکات نمایشی پرداخته و در ادامه شهرداری دهکه ورزشکاران ضمن خیر مقدم به کادر سرپرستی و ورزشکاران کشورمان ابراز امیدواری کرد تا کاروان اعزامی ایران با خاطره ای خوش اینچئون را ترک کنند.

گفتنی است: امروز مراسم اهتزاز پرچم کشورهای ایران، ترکمنستان، قزاقستان،پاکستان بحرین و مالزی در محوطه بین المللی دهکده بازیها برگزار گردید.

در خاتمه این مراسم نمایندگان کشورهای فوق ضمن حضور در سن اقدام به تبادل هدایا و یادبودهای کشور خود با نماینده ستاد برگزاری بازیها نمودند که خانم عاطفه اسلامیان معاون کاروان اعزامی کشورمان به نمایندگی ضمن حضور در سن و اهدا هدایا برای مسئولان ستاد برگزاری بازیها آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم اسلامیان ،فراهانی، دهخدا، مسجدی، بابایی، سلامی و جمعی از مسئولان و ورزشکاران اعزامی کشور مان حضور داشتند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، پرچم ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.