سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف هزاران نخ سیگار قاچاق در استان‌های کردستان، مرکزی، قزوین و خوزستان

با تلاش ماموران نیروی انتظامی کشور، هزاران نخ سیگار قاچاق در استان‌های کردستان، مرکزی، قزوین و خوزستان کشف و ضبط شدند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران و به نقل از  وب دا؛ شناسایی و کشف و ضبط سیگارهای قاچاق در شهرستانهای سقز، شازند، قزوین و گتوند بوده است.  
 
  
کشف ۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در «سقز»  
 
مأموران انتظامی شهرستان سقز استان کردستان موفق به کشف ۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان سقز در تشریح خبر فوق، بیان داشت: مأموران پاسگاه می‌رده شهرستان سقز تعداد زیادی سیگار خارجی قاچاق در یکی از مناطق روستایی این شهرستان مطلع شدند.  
 
سرهنگ «جمال سلمانی» در ادامه افزود: با شناسایی مکان دپوی سیگارهای قاچاق با رعایت تمام جوانب اکیپ‌هایی از پاسگاه می‌رده به محل اعزام شدند.  
 
وی تصریح کرد: در بازرسی از مکان شناسایی شده تعداد ۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط و یک نفر نیز دستگیر شد.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان سقز در خاتمه عنوان داشت: ارزش ریالی سیگارهای کشف شده ۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.  
 
 
 
کشف ۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شازند
 
۴۰ هزارنخ سیگار قاچاق در عملیات پلیس شهرستان شازند استان مرکزی کشف و ضبط شد.  
 
سرهنگ «یوسفوند» جانشین فرماندهی انتظامی شازند در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده پلیس طی دو روز گذشته از تردد خودروی حامل سیگار قاچاق در محور توره- شازند مطلع شدند و بلافاصله تیمی ویژه برای بررسی دقیق موضوع تشکیل شد.  
 
وی افزود: پس از ۲۴ ساعت گشت زنی مأموران انتظامی در محور مذکور خودروی حامل سیگار قاچاق شناسایی و با عکس العمل سریع پلیس متوقف شد.  
 
جانشین فرماندهی شازند با اشاره به کشف ۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق پس از بازرسی از خودروی توقیفی خاطرنشان کرد: پس از بررسی مدارک راننده مشخص شد خودرو از یکی از شهرهای جنوبی کشور بارگیری و به مقصد تهران در حرکت بوده است.  
 
سرهنگ «یوسفوند» در پایان اظهار داشت: راننده در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.  
 
 
 
کشف البسه و سیگار قاچاق در قزوین

 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف یک هزار و ۹۳۲ ثوب انواع البسه خارجی و ۶۰ هزار و ۳۸۰ نخ انواع سیگار خارجی در در این استان خبر داد.  
 
سرهنگ «رضایی» اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه «قزوین- زنجان» به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و خودرو را متوقف کردند.  
 
وی گفت: در بازرسی ماموران از خودور یک هزار و ۹۳۲ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف و راننده ۲۶ ساله و سرنشین ۲۷ ساله خودرو دستگیر شدند.  
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین ابراز کرد: این ماموران در بازرسی از یک دستگاه سواری سمند در آزاد راه «قزوین – زنجان» ۶۰ هزار و ۳۸۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده ۲۷ ساله آن دستگیر شد.  
 
شایان ذکر است: ارزش کالای کشف شده ۲۵۰ میلیون ریال می‌باشد.  
 
کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان «گتوند»  
 
فرمانده انتظامی شهرستان گتوند خوزستان از کشف ۱۱ هزار ۶۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی ا زیک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.  
 
سرهنگ «عبدالکریم بهادری‌زاده» ضمن بیان این مطلب گفت: در پی کسب خبر در خصوص تهیه و توزیع سیگار خارجی قاچاق توسط یک واحد صنفی در بازار اصلی شهر گتوند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.  
 
وی تصریح کرد: ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن شهرستان گتوند، با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این واحد صنفی تعداد ۱۱ هزار و ۶۶۰ نخ سیگار خارجی و قاچاق را به ارزش ۲۳۲ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال کشف کردند، که در این رابطه یک نفر دستگیر شد.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان گتوند در پایان اظهار داشت: متصدی متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی معرفی شد.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.