سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی: عملکرد نایب رئیسان در هیات های فوتبال برایمان بسیار مهم است

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان گفت: عمکلرد نواب رئیس بانوان در هیاتهای فوتبال برایمان بسیار اهمیت دارد چرا که فعالیت ها در بخش بانوان باعث رشد و گسترش فوتبال و فوتسال می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فریده شجاعی در سمینار یک روزه نایب رئیسان بانوان فوتبال ضمن ارائه گزارش یک ساله کمیته بانوان گفت: نایب رئیسان بانوان در هیاتهای فوتبال به عنوان بازوان توانمند  کمیته بانوان محسوب شده و هر چقدر بانوان در هیاتها عملکرد خوبی داشته باشند، فوتبال و فوتسال ایران رشد خواهد کرد.

وی افزود: امیداور هستم با توجه ویژه مسئولین و کمیته های فدراسیون به استانها ی کشور، شاهد برطرف شدن مشکلات آموزشی، علمی، پزشکی و داوری بانوان در استانها بوده و پس از رفع آن و فعالیت بیش از پیش بانوان در استانهای کشور، رشته فوتبال و فوتسال را در مسیر رشد ببینیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان ضمن گزارشی از برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتسال، فوتبال زیر 16 سال و زیر 16 سال گفت: این سه تیم اردوهای مداومی را برای حضور در مسابقات پیش رو برگزار کرده و هم اکنون اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در کمپ تیم های ملی، اردوی تیم ملی زیر 16 سال در ازبکستان و اردوی تیم ملی زیر 19 سال در تایلند در حال برگزاری  است که امیدوارم در مسابقات پیش رو که قهرمانی آسیا(فوتبال)  و جام جهانی کوچک(فوتسال) است، عملکرد خوبی داشته باشیم.

شجاعی در ادامه بیان کرد: پس از برگزاری جلسات مختلف و ارائه برنامه های گوناگون به کنفدراسیون فوتبال آسیا، هفته آینده چند نماینده از AFC به ایران می آیند تا شرایط فوتبال و فوتسال ما را ارزیابی کرده و با رفع مشکلاتی که پیش رویمان است، ما را برای رسیدن به هدفمان که موفقیت این دو رشته در ایران و آسیا است؛ کمک کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.