سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندگی یک پیشکسوت تئاتر در " آموزگار شهر من"

مستند «آموزگار شهر من» به کارگردانی مهگان فرهنگ چهارشنبه این هفته ، 26 شهریور ماه ، ساعت 23 از شبکه مستند پخش و سپس با حضور کارگردان و سعید قطبی زاده در قالب «شبهای مستند» نقد و بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ مستند «آموزگار شهر من» به کارگردانی مهگان فرهنگ چهارشنبه این هفته ، 26 شهریور ماه ، ساعت 23 از شبکه مستند پخش و سپس با حضور کارگردان و سعید قطبی زاده  در قالب «شبهای مستند» نقد و بررسی می‌شود.

«آموزگار شهر من» مستندی درباره زندگی هنری رحیم هودی، پیشکسوت تئاتر کشور است که با استفاده از عکس ها و فیلم های آرشیوی این بازیگر پرپیشینه تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران، تصویربرداری شده است.

هودی تنها بازمانده ی قدیمی ترین گروه تئاتر کشور با عنوان "تئاتر سعدی" و از نسل بازیگران بومی به جامانده از سال های دور است.

 ساخت موسیقی این مستند توسط مهدیا علیزاده صورت گرفته است که ملودی های ساخته شده برای این اثر بر اساس تم پیش پرده خوانی های قدیم ایران تنظیم شده و توسط ارکستر به اجرا در آمده اند.

دیگر عوامل ساخت «آموزشگار شهر من»، سعید ذوالنوریان(تهیه کننده و صدابردار)، صمد فرهنگ(تصویربردار)، مهزاد هدایتی(عکاس)، پویان رنجبر(تدوین)، کامیار بهبهانی(صداگذار) و بهداد صالحی(طراح پوستر) هستند.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.