سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عشق‌های خیابانی اشکهای پشیمانی

بسیاری از طلاق‌هایی که سال‌های اول زندگی به وقوع می‌پیوندد نشات گرفته از تصمیم گیری‌های کورکورانه است.

 زهرا ملکی دوست روانشناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ضعف آموزش‌های دینی و اخلاقی موجب به وجود آمدن درگیری و نزاع در بین بعضی از خانواده‌های ایرانی شده است و باعث افرایش ورود پروندها به چرخه‌ی رسیدگی دادگاه خانواده می‌باشد.

وی در ادامه گفت: بیشترین مسائل و درگیری‌های خانوادگی که نهایتا به دادگاه و طلاق ختم می‌شود از فقر وتنگدستی بین خانواده‌ها نشات می‌گیرد.

وی عشق‌های خیابانی را از دلایل افزایش طلاق دانست ودر این خصوص اظهارداشت: در عشق‌های خیابانی با وعده‌های دروغین و تصمیمات کورکورانه و عدم شناخت کافی از یکدیگر ازدواج می‌کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از طلاق‌هایی که در3 الی 4 سال اول زندگی در زندگی بعضی از زوجین به وقوع می‌پیوندد نشات گرفته ازاین نوع  تصمیم‌گیری‌های کورکورانه و عشق‌های خیابانی و عمواملی که باعث گسترش این نوع عشق‌ها و ازدواج‌ها می‌شود روابط سرد واحساس بی مسئولیتی بعضی از خانواده‌ها به فرزندان است و این امر موجب دوستی‌های نامشروع در بیرون از کانون گرم خانواده چه در پسران و چه در دختران می‌شود.

وی با بیان این موضوع که آغاز این نوع دوستی‌ها درسنین پایین است اخطار داشت: میانگین سنی جوانانی که به این دوستی‌ها رو می‌آورند بین 15 تا 20 سالگی است.

ملکی دوست در پایان خاطرنشان کرد: اگر به آموزه‌های دینی و ارتباط گرم خانواده‌ها به یکدیگر در زندگی مشترک بیشتر توجه شود بسیاری از این معضلات اجتماعی مانند عشق‌های خیابانی و طلاق‌ها کاهش و حتی ریشه کن می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: عشق ، اشک ، خیابان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.