سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورز:

از نتیجه راضی نیستم، باید می‌بردیم/حفاری برای یک امتیاز آمد و به آن هم رسید

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: از تساوی مقابل حفاری راضی نیستم زیرا روند بازی باید به پیروزیمان ختم می‌شد اما حریف از کسب یک امتیاز راضی بود.

محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رقابتی ایده‌آل و دلچسبی با حفاری به نمایش گذاشتیم. هر دو تیم بازی فنی و جان‌داری ارائه دادند تا هیچ کس قادر به پیش بینی نتیجه بازی نباشد. با گل‌هایی که رد و بدل شد به تساوی 2-2 رسیدیم و هفت دقیقه پایانی رقابت فشار را زیاد تحمل کردیم و با استفاده از تاکتیک پاور پلی قصد رسیدن به  گل داشتیم که متاسفانه با دفاع هوشمند تیم حفاری ناکام ماندیم از تساوی  برابر حفاری راضی نیستم زیرا پتانسیل‌ شکست این تیم را داشتیم.
 
وی افزود: شرایط تیم حفاری با توجه به نتایج هفته‌های گذشته به گونه‌ای بود که باید برابر گیتی پسند خوب ظاهر می‌شد و دست خالی به اهواز بر نمی‌گشت در همین راستا تمام تلاش خود را به کار گرفت تا حتی با تک امتیاز از اصفهان بیرون برود معتقدم کسب همین امتیاز جزو اهداف حفاری بود که به آن رسید و نتیجه ایده‌آلی برابر گیتی‌پسند گرفت. تاکنون نتایج مطلوبی کسب کردیم و در ادامه نیز همین منوال ادامه پیدا می‌کند تا قدرت بازیکنان گیتی‌پسند به نمایش گذاشته شود.

کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: در جریان بازی با یکی از بازیکنان حریف برخوردی بوجود آمد که منجر به آسیب‌دیدگی از ناحیه پایم انجامید. در حال حاضر گمان نمی‌کنم مشکل جدی‌ای داشته باشم و پس از استراحت این بازی همراه هم‌تیمی‌هایم در تمرینات شرکت می‌کنم تا هفته آینده با آمادگی کامل تساوی کسب شده را جبران کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، نتیجه ، راضی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.