سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوادث امروز استان ها در يک نگاه؛

پيدا شدن جسد کوهنورد مهابادی بعد از 70 روز/ماجرای نان مارمولکی در لرستان!

پيدا شدن کوهنورد مفقود شده پس از 70 روز و مرگ نوزاد 10 ماهه‌ به دلیل بی احتیاطی والدینش و انتقال زن 160کيلويی 55 ساله توسط آتش نشانان به بیمارستان و ماجرای نان مارمولکی و.........

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران؛
*جلال فدایی رییس سازمان آتش نشانی مهاباد درباره پيداشدن جسد کوهنورد مهابادي بعد از 70روز گفت: جنازه این کوهنورد توسط اعضای تعاونی صیادان مهاباد در زمان صید ماهی و در شاخه قاضی آباد دریاچه سد این شهر پیدا شد.

فدايی اظهار نمود: این کوهنورد شامگاه جمعه 13 تیرماه 93 از گروه کوهنوردی مستقر در کمپ کوهنوردی سه کانیان مهاباد به قصد بازگشت از کمپ خارج و در راه بازگشت به کمپ بر اثر بارش باران و جاری شدن سیل ناپدید شده بود.

وی اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه دلخراش و بينتيجه ماندن تلاش های یک هفته بی وقفه و جستجوی مناطق کوهستانی سرانجام با موافقت خانواده وی، جستجوها متوقف شد.


*
در جاده بجنورد به جنگل گلستان به دلیل نبود استراحتگاه مناسب در مسیر جاده، خانواده‌ای چادر خود را کنار جاده برپا می‌کنند تا شب را در آنجا بگذرانند که هنگام خواب و در نیمه‌های شب، نوزاد 10 ماهه آنان چهار دست و پا از چادر خارج می‌شود و به وسط جاده می‌آید.
 
با توجه به تاریکی جاده، یکی از خودروهای عبوری نوزاد را زیر می‌گیرد و از روی آن عبور می‌کند و چون فردی متوجه آن حادثه نمی‌شود جسد نوزاد تا صبح در وسط جاده باقی می‌ماند و دیگر خودروهای عبوری، بدون آن که متوجه باشند از روی جسد آن می‌گذرند.



*عصر روز یکشنبه برای انتقال یک بیمار سنگین وزن به بیمارستان از سازمان آتش نشانی درخواست کمک شد که بلافاصله آتش نشانان خود را به خانه این زن در خیابان امام خمینی رسانده و متوجه شدند زن 55 ساله به دلیل بیماری و سنگینی وزن نمی تواند از خانه خارج شود که این زن را از طبقه سوم محل سکونتش با ویلچر به پایین انتقال دادند.

  اين نکته حائز اهميت ميباشد که این زن بیش از 160 کیلوگرم وزن داشت و آتش‌نشانان وی را از طبقه سوم به پایین ساختمان انتقال داده و سپس وی را سوار آمبولانس کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: این زن به دلیل بیماری و سنگینی وزن مدت 8 سال بود که از ساختمان خارج نشده بود.

*چند روز قبل یک نفر با تکه‎ای نان به نانوایی مراجعه و ادعا کرد که این نان متعلق به ماست؛ در این دو بند نان مارمولکی کاملاً سالم وجود داشت که تنها دُم نداشت.

وی اضافه کرد: یک نان برای پخت بیش از ده دقیقه حرارت می‎بیند و در این مدت این جانور هیچ‌گونه تغییری نکرده بود؟ با آن حرارت حیوان باید می‎سوخت!

این شهروند خرم‎آبادی ادامه داد: در زیر یک برگه کاغذ هم اگر سنگریزه‎ای قرار بگیرد باز مشخص خواهد بود که چیزی در زیر آن قرار دارد، خمیر نان مدتی پنجه می‎خورد و به خاطر سفیدی آن اگر جسمی در آن باشد مشخص می‎شود چطور ممکن است آن زمان هم این موجود پیدا نشود؟


وی گفت: این فرد ادعا می‎کند که از این جانور خورده است؛ مارمولک سیانور دارد و اگر فردی از آن بخورد باید مسموم شود در حالی که چنین اتفاقی نیفتاده است.



انتهای پيام/ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.