سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسعلی: با مدال بازی‌های آسیایی و جهانی ویترین افتخاراتم تکمیل می‌شود

کاراته کای سنگین وزن تیم ملی بانوان گفت: پیشرفتم را مدیون بازی‌های آسیایی گوانگژو هستم که با دلیل باخت در آن مسابقات انگیزه ام دو چندان شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حمیده عباسعلی اظهار داشت: خداروشکر با حضور در مسابقات تدارکاتی ژاپن و ترکیه به شرایط آرمانی رسیدم و از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی هستم. در این روزهای باقی مانده تا بازی‌های آسیایی با مرور تکنیک‌ها سعی می‌کنم نقاط ضعفم را برطرف کنم.

وی افزود: هدف اصلی ما حضور موفق در بازی‌های آسیایی است که مسابقات تدارکاتی کمک به پایین آوردن استرس بازیکنان کرد ضمن اینکه در میدان مسابقه حضور داشتیم و محک جدی خوردیم.

عباسعلی در خصوص حریفانش در بازی‌های آسیایی2014 اینچئون، گفت: تقریباً از تمامی حریفانم شناخت دارم و مبارزات آنها را آنالیز کرده ام. کاراته کای ژاپنی که سال گذشته در امارات او را شکست دادم و نیز حریف چینی که در مسابقات اخیر دانشجویان جهان با او مبارزه کرده و پیروز شدم، رقبای اصلی من هستند که شیوه مبارزات آنها را به خوبی می دانم.

وی در مورد لیگ‌های جهانی ترکیه و ژاپن گفت: در کاراته وان ژاپن اکثراً کشورهای آسیایی شرکت داشتند اما مسابقات ترکیه مثل یک جهانی کوچک بود که رقبای اروپایی برای آمادگی در مسابقات جهانی در آن شرکت داشتند.

عباسعلی با تاکید بر اینکه بازیهای آسیایی و رقابت‌های جهانی به ترتیب اولویت بندی شده‌اند، گفت: در حال حاضر تمرینات فنی و بدنسازی با هم انجام می شود و تا مسابقات جهانی آلمان این شرایط را ادامه خواهیم داد که از نظر بدنی افت نداشته باشیم.

وی در مورد شرایط و امکانات این دوره از بازی‌ها در مقایسه با دوره گذشته، گفت: تفاوت آن زمین تا اسمان است. این دوره امکانات خوبی در اختیار داشتیم که امیدوارم نتیجه قابل قبولی هم در بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاراته ، تیم ، ملی ، آسیا ، اینچئون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.