سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

از جریمه یک تیلیارد و 600میلیاردی بزرگترین عاملان قاچاق درکشور تا تهدیدهای قاضی پرونده

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از محکومیت شرکت طاهر گستر که متعلق به دو برادر بوده خبر داد.

محمدی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌شرکت طاهر گستر در شهر دبی امارات متعلق به دو برادر است که این مدیران شرکت بزرگترین واردکنندگان پارچه‌های متلق به کشورمان هستند که این افراد به بهانه ترانزیت پارچه‌ها را از اشخاص متعدد تحویل می‌گرفتند.

این مقام مسئول قضایی در ادامه افزود: این مدیران شرکت با تبانی و روابط پس از تحویل کالا آن‌ها را از طریق 127 کانتینر وارد کشور ایران کرد و در بازار تهران با روابطی که داشتند محموله قاچاق را به فروش می‌رساندند.

به گفته محمدی مدیران شرکت با شرکت‌های خارجی همدستی داشته‌اند و با همکاری صاحبان کالا اقدام به وارد کردن کالا به داخل کشور کردند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در خصوص متهمان این پرونده اظهار داشت: وزارت اطلاعات 4کانتینر موجود را توقیف و 123کانتینر دیگر کالا را در بازار عرضه کردند که در ادامه پرونده تشکیل و 57تن در این پرونده بزرگ دست داشتند.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده ابتدا پرونده به دادگاه انقلاب ارسال شد و با گذشت 4سال از این پرونده جریان رسیدگی به پرونده متوقف بود و پس از آن که این پرونده به سازمان تعزیرات استان تهران جهت رسیدگی ارجاع شد، پرونده به قاضی علی پور محول شد تا به این پرونده مهم رسیدگی کند که پس از مدت 4ماه برای این شرکت جریمه یک تیلیارد و600میلیارد ریالی صادر شد و کالای 4کانتینر به نفع دولت ضبط شد.

در جریان این گزارش قاضی پرونده به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: از طرف مدیران این شرکت با بنده تماس گرفته‌اند و مرا تهدید به قتل، آتش زدن خانه و دزدیدن فرزندانم کرده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۵۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
hamin balaha raa sare khode ghachagh chi haa biyarid taa dige az in Ghalata nakonand ,khodeshoono khanevadashoono sar be nist konid ,amvaleshoono toghif baghiye gonde ha hesaab dasteshoon miyad ,
جاسم داغری
۰۲:۰۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
باسلام
قاضی حسابش این قدر قوی بود که تیلیارد را به جای تلریون که بر وزن میلیون یعنی هزار میلیارد تغییر داد!!! او را اعدام می کرد بهتر نبود!!! فردی که با قصد و عمد فرزندان این کشور را نابود کند جریمشه دیه ی !!! مگر سهوا مواد می فروخت یا درست می کرد یا انتقال می داد و ... همه ی اینها سهوی بودند که به ازای نابود کردن فرزندان این سرزمین ما هم سهوا (منظور قاضی حاذقمان) باید او را با تیلیارد گیج کنیم که او شاید نمی داند تیلیارد چندتا صفر دارد!!! قاضی او را نترسون!!! ما کسر بودجه داریم و باید تأمین منابع کنیم!!! او را به یک کلاس آموزشی بفرستید تا بداند تیلیار یعنی تلریون است!!!