سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمیدنیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

جمع آوری سرمعبر صنفی در منطقه 17

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 17 از جمع آوری سرمعبر صنفی و صدور اخطاریه در طرح بازباران منطقه 17 خبرداد.

حمیدنیا، رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 17 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به همت اداره ساماندهی در راستای زیباسازی و جلوگیری از اشتغال پیاده‌روها توسط متصدیان کیوسک‌های مطبوعاتی، این اداره در طرح استقبال از مهر اقدام به بازدید میرانی توسط کارشناسان ساماندهی کرده است. 

وی ادامه داد: به استناد مفاد 20 بند 55 قانون شهرداری‌ها سرمعابر عمومی، اشتغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آن، برای کسب و کار و یا هر عنوان دیگر ممنون است.
 
حمیدنیا در همین راستا بیان کرد: اداره ساماندهی در این خصوص اقدام به جمع آوری سرمعبر صنفی و صدور اخطاریه و ابلاغ آْن به متصدیان کیوسک‌های مطبوعاتی فراهم کرده است. 

رئیس اداره ساماندهی منطقه 17 گفت: در راستای اجرایی کردن هرچه مطلوب‌تر امر کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری، این اداره اقدام به رفع تمامی معایب و نواقص موجود اعم از البسه کارگران و استفاده صحیح از سموم و اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان و اصناف کرده است. 

وی افزود: اداره ساماندهی منطقه 17 در راستای زیباسازی و جلوگیری از اشغال پیاده‌روها توسط متصدیان اصناف، اقدام به بازدید مدیرانی از اصناف واقع در خیابان امامزاده حسن و اصناف خدمات خودرویی واقع در خیابان شهید تقوایی کرده است.  
رئیس اداره ساماندهی منطقه 17 در پایان گفت: همچنین اداره ساماندهی منطقه در خصوص سدمعبر اصناف خدمات خودرویی اقدام به جمع آوری و صدور اخطاریه و ابلاغ آن به متصدیان اصناف مزاحم می‌‌کند. 

انتهای پیام/  
 
 

برچسب ها: معبر ، صنفی ، اخطاریه ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.