سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

هزار و580 روستای مازندران از مزایای گازطبیعی بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت گازمازندران گفت:‌ از هزار و 913 روستای قابل گازرسانی در مازندران تاکنون به هزار و 580 روستای این استان گازرسانی شد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران ساری محسن عرب مقصودی افزود: در 175 روستای دیگر مازندران نیز با 350 میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است و این طرح ها تاکنون 68 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود:‌ در حال حاضر 83 درصد خانوار روستایی مازندران از مزایای گاز طبیعی برخوردارهستند، وبا بهره برداری از طرح های درحال اجرا این وضعیت ودرصد برخورداری گاز روستایی در استان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، شمار مشترکان گاز در این استان را یک میلیون و 648 هزار و225 مشترک اعلام و تصریح کرد: تاکنون 15 هزار و 797 کیلومتر لوله گذاری در شهرها وروستاهای مازندران انجام شده و 645 هزار علمک روی شبکه گازدار نصب شده است.

عرب مقصودی تصریح کرد:‌ 685 واحد صنعتی و 98 جایگاه عرضه سوخت " سی ان جی" در مازندران هم از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی ، متوسط مصرف روزانه گاز طبیعی در مازندران را 18 میلیون متر مکعب است که این عدد در زمستان به بیش از 30 میلیون متر مکعب افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت گازمازندران ، در تشریح عملکرد این شرکت در یکسال حضور دولت تدبیر و امیداشاره و اظهار کرد: طی این مدت 546 کیلومتر لوله گذاری گاز در استان انجام و 39 هزار و94 علمک روی شبکه گازدار نصب شده است

عرب مقصودی یادآورشد: همچنین در این مدت بیش از 82 هزار مشترک جدید به مشترکین گازطبیعی در استان اضافه شده و 124 روستا و یک شهر نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

مازندران حدود سه میلیون و200هزار نفر جمعیت دارد./ز

منبع:ايرنا

برچسب ها: گاز ، مازندران ، مزایا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.