سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"سياسي"يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: رئیس مجلس ایرلند 8 مهر به تهران می‌آید ، ضرورت توسعه فرهنگ دفاع مقدس در محیط‌های سازمانی و اداری ، "داعش" ابزاری برای تقویت حضور نظامی آمریکا در منطقه است و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است

ضرورت توسعه فرهنگ دفاع مقدس در محیط‌های سازمانی و اداری



وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز نیازمند حاکمیت فرهنگ دفاع مقدس در محیط‌های سازمانی و اداری هستیم، تاکید کرد: همه مدیران و کارکنان باید علاقه‌مند به چنین فضایی باشند و در این خصوص سرمایه‌گذاری کنند.

رئیس مجلس ایرلند 8 مهر به تهران می‌آید
 رئیس مجلس ایرلند در رأس هیأتی پارلمانی به ‌دعوت رئیس مجلس شورای اسلامی 8 مهرماه به تهران سفر می‌کند.

بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان در صحن علنی در اولین هفته کاری بعد از تعطیلات مجلس
نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از نهایی شدن بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

آغاز مذاکرات ایران و 1+5 از روز چهارشنبه با ناهار کاری ظریف و اشتون/ برگزاری دیدارهای دوجانبه با اعضای 1+5

مذاکره کننده ارشد تیم هسته‌ای کشورمان گفت: ظهر چهارشنبه مذاکرات 1+5 با ناهار کاری وزیر امورخارجه کشورمان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز می‌شود.

ضرورت توسعه فرهنگ دفاع مقدس در محیط‌های سازمانی و اداری

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز نیازمند حاکمیت فرهنگ دفاع مقدس در محیط‌های سازمانی و اداری هستیم، تاکید کرد: همه مدیران و کارکنان باید علاقه‌مند به چنین فضایی باشند و در این خصوص سرمایه‌گذاری کنند.

تاسیس "کمیته قضایی اخلاق" برای مبارزه با فساد در فوتبال

 یک حقوقدان با اشاره به تاسیس کمیته اخلاق در فدراسیون فوتبال گفت: این کمیته یکی از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است و مبارزه با فساد، تبانی، رشوه، دخالت در نتایج مسابقات و... در صلاحیت بررسی این کمیته قرار دارد.

تعاونی‌های غيرفعال ساماندهی می‌شوند

 بررسي عملكرد وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در تعيين تكليف تعاونی‌های راكد و غيرفعال از سوی اداره كل نظارت و بازرسی امور تعاون، كار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی كل كشور موجب تهيه و تنظيم دستورالعمل و ساز و كار قانونی برای ساماندهی امور تعاونی‌های غيرفعال شد.

"داعش" ابزاری برای تقویت حضور نظامی آمریکا در منطقه است

قائم مقام معاون سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: شکل‌گیری گروه‌های تروریستی بهانه‌ای برای حمله به کشورهای مختلف بود تا جای پایی برای آمریکا باشد تا هر زمان که خواست حضور نظامی خود را در منطقه تقویت کند.

آمریکا و ادعای مضحک مبارزه با تروریسم/ حمایت از شجاعت تیم هسته‌ای کشور
 دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: غربی‌ها در برخورد با تروریسم دچار تناقضات مضحکی شده‌اند و ما به ادعای آنها در این زمینه اعتماد نمی‌کنیم.

ایران بارها از ماهیت تروریستی داعش پرده برداشته است
 یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه با اشاره به مطالب متناقض منتشر شده به نقل از وزیر خارجه بحرین گفت: در حال حاضر کسانی ادعای مبارزه با گروه تروریستی داعش را دارند که طی سال‌های اخیر رفتار و اقدامات آنها در تقویت این گروه تروریستی بر همه روشن شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.