سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بزرگترین پیست اسکیت هاکی خاورمیانه در تبریز

بزرگترین پیست اسکیت هاکی خاورمیانه دوشنبه 24 شهریورماه در تبریز افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این پیست که با حمایت بخش خصوصی در مدت 2 سال ساخته شده روز دوشنبه 22 شهریورماه با حضور مسوولان استانی و رییس فدراسیون اسکیت افتتاح می‌شود.

ارسلان منفرد مربی تیم ملی اسکیت هاکی ایران و یکی از سرمایه گذاران این طرح با اشاره به اهمیت افتتاح بزرگترین پیست اسکیت هاکی خاورمیانه در تبریز گفت: این طرح در مساحتی بالغ بر 5 هزار 500 متر زیربنا ساخته شده که 1500 متر مربع آن به اسکیت اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: کف پوش این سالن استاندارد و منطبق با معیارهای جهانی بوده و از این پس ورزشکاران اسکیت هاکی در محیطی مناسب تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

منفرد تاکید کرد: این سالن ظرفیت فعالیت ورزشکاران فری استایل و اسکیت هنری را نیز دارد و با افتتاح این پیست بخش عظیمی از مشکلات سخت افزاری ورزشکاران و جامعه اسکیت حل خواهد شد.

گفتنی است این مجموعه دارای پیست اسکیت هاکی، جایگاه تماشاچیان، فروشگاه ورزشی، رستوران، بخش اداری و ... می باشد که در فاز نخست، پیست اسکیت هاکی، جایگاه تماشاچیان، بخش اداری و فروشگاه ورزشی آن افتتاح می شود و در فاز دوم که 2 ماه آینده خواهد بود، سایر بخش ها به بهره برداری کامل می‌رسد.

برای ساخت این مجموعه 4 میلیارد تومان هزینه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیست ، اسکی ، خاورمیانه ، تبریز ، هاکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.