سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داسیلوا: در تمام تیم‌های مطرح برزیل بازی کردم/ منتظر فرصت‌دهی قلعه‌نویی هستم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من در تمام تیم‌های برزیل بازی کردم و بهترین دوران فوتبالیم در فلومینزه بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من در تمام تیم‌های برزیل بازی کردم و بهترین دوران فوتبالیم در فلومینزه بود.

وی تصریح کرد: همان طور که می‌دانید برزیل مهد فوتبال دنیا است و من از بچگی با توپ بازی می‌کردم و مثل کودکان برزیلی دنبال این ورزش بودم. خوشبختانه به لحاظ فیزیک بدنی هم شرایطم ایده‌آل بود و توانستم خودم را مطرح کنم.

داسیلوا در خصوص بازی نکردنش در هفته‌های اخیر گفت: تا به حال نشده بود که در تیمی بازی نکرده باشم و اولین دوران است که من به عنوان یار ذخیره در یک تیم فعالیت می‌کنم و فقط منتظر فرصت‌دهی از سوی امیر قلعه‌نویی هستم.

دروازه‌بان استقلال در خصوص رفاقت و رقابتش با سایر دروازه‌بان‌های استقلال گفت: من رابطه دوستانه و گرمی با سایر هم‌تیمی‌هایم به خصوص دروازه‌بان‌های تیم دارم روابط من و محسن فروزانی به قدری خوب است که اصلا حس حسادت در وجودمان نیست.

وی در خصوص دربی پایتخت هم گفت: من سال‌ها در برزیل و در بالاترین سطوح فوتبال بازی کردم و می‌دانم تمام دربی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است و من می‌توانم با اطمینان قلعه‌نویی خودم را ثابت کنم.

داسیلوا از روند استقلال طی هشت هفته گذشته اظهار داشت: روند پیش رو روند خوبی است و با مدیریت قلعه‌نویی و حمایت هواداران توانایی قهرمان شدن را داریم ولی در طی این هفته‌ها شاهد سنگ‌اندازی هم بودیم که با نظارت قلعه‌نویی همه حواشی برطرف شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرصت دهی ، رقابت ، دربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.