سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محجوب :کادر فنی نباید زیر فشار باشد

مالک باشگاه ملوان گفت:هواداران واقعی همواره تیم را حمایت می‌کنند و ملوان را تنها نمی‌گذارند.ما هم از این کادر فنی حمایت می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد که نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از گذشت هفت هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملوان بندر انزلی با کسب تنها هفت امتباز در مکان سیزدهم جدول جای گرفته است که این جایگاه باب میل هواداران قوی سپید انزلی نیست.

سیروس محجوب مالک باشگاه ملولان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:
برخی از هوادارن باشگاه عجول هستند،  فقط هشت هفته از لیگ گذشته و 22 هفته دیگر باقی مانده است. بنابراین باید صبر بیشتری داشته باشیم، ایجاد حواشی به زیان تیم است.


وی ادامه داد: تمام ما باید با همدلی و اتحاد تلاش کنیم تا تیم به موفقیت برسد و نتایج خوبی بگیرد، اتخاد تصمیمات عجولانه در فوتبال حرفه ای تنها بر مشکلات می افزاید، اینکه برخی از هوادران در بازی مقابل سایپا علیه کادر فنی شعار دادند از روی عصبانیت بوده، چرا باید به خانواده بازیکنان و مربیان توهین شود.  در بازی با سایپا هم چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و آن نتیجه رقم خورد.


محجوب گفت: کادر فنی نباید زیر فشار باشد، ایرندوست و همکارانش باید آرامش فکری داشته باشند.


لازم بذکر است که روز دوشنبه بیست و چهارم شهریور ، مالک باشگاه با کادر فنی و بازیکنان این تیم جلسه ای خواهد داشت که شاید منجر به بروز تغییراتی در این تیم داشته باشد.

برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.