سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره داستان تابستان مهر تربیت در منطقه 5

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در آستانه ایام بازگشایی مدارس دومین دوره جشنواره داستان تابستان مهر تربیت در 3 بخش فرهنگی آموزشی سلامت و ورزشی در بوستان جوانمردان خبر داد.

 مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در آستانه ایام بازگشایی مدارس جشنواره داستان تابستان با هدف اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و آموزشی در غرب تهران برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این خصوص در بخش فرهنگی با برپایی ایستگاه دینی و اجتماعی در قالب قرآن بخوانید، هدیه بگیرید، قرائت صحیح قرآن، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، سوالات عمومی پیرامون مسائل دینی، اعتقادی همچنین آشنایی با عرفان‌های نوظهور، فرقه‌های ضاله‌، انحرافات اعتقادی و آسیب‌های ناشی از آن با حضور کارشناسان دینی همراه با پخش فیلم آماده استقبال از شهروندان است.

وی با اشاره به ایستگاه کودکانه نقاشی، آموزشی عکاسی آسان با تلفن همراه از دیگر برنامه‌های بخش فرهنگی گفت: غرفه آموزشی شهروندی (مهر تربیت) از دیگر فعالیت‌های جشنواره است که برنامه‌هایی شامل مسابقات قصه‌گویی، شهر، شهروند، گفتگوی نوجوانی، جمله نویسی، آموزش خط سفید، آموزش خط عابر پیاده و ارائه محصولات آموزش شهروندی در بوستان جوانمردان اجرا می شود.
 
معاون شهردار منطقه 5 از برپایی غرفه سبک زندگی ایرانی و اسلامی و غرفه مرکز مهارت آموزشی کوثر را از دیگر بخش های جشنواره بر شمرد و افزود: در این راستا با همکاری اداره سلامت با برپایی غرفه خدمات و هم‌چون مشاوره سلامت، تست فشار خون، قندخون، مشاوره سلامت و تغذیه، ایستگاه مشاوره خانواده روانشناسسی ارائه می‌شود.
 
معاون شهردار منطقه 5 در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بیان اینکه این ویژه برنامه مفرح از 12 تا 24 شهریور ماه برگزار می‌شود که هر شب برنامه‌های شاد فرهنگی از ساعت 17 الی 21 در بوستان جوانمردان میزبان شهروندان است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، داستان ، تابستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.