سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

افتتاح مدرسه علمیه آیت الله دامغانی در همدان

آئین افتتاح مدرسه علمیه آیت الله دامغانی با حضور علما، روحانیون ، طلاب ، خیرین و بانیان ساخت، درمدرسه آیت الله دامغانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ در این مراسم مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی گفت : ساختمان مدرسه در زمینی به مساحت 670 متر مربع و در پنج طبقه به متراژ کلی دو هزار و 500 متر مربع وهزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان تجدید بنا شده است.

حجت الاسلام علی رسولی اضافه کرد: مدرسه قدیمی آیت اله دامغانی در سال87 تخریب و مراحل قانونی و اخذ مجوزها  و عملیات ساخت بنای جدید تا سال 93 به طول انجامید.

وی در ادامه یادآور شد: 200 میلیون از اعتبارات توسط دفتر ریاست جمهوری وقت، 430 میلیون تومان توسط استانداری همدان، 150 میلیون تومان توسط حوزه علمیه قم و باقی اعتبارات نیز توسط خیرین تأمین شده که جهت نماسازی و تکمیل تجهیزات مدرسه به 200 میلیون تومان دیگر نیاز است.

معاون آموزش حوزه های علمیه هم در این مراسم گفت : ساخت مدرسه آیت الله دامغانی (ره) را می توان از نمونه مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه تقویت حوزه های علمیه سفیران دانست.

حجت الاسلام فرحانی، همچنین از آغاز به کار مدارس سفیران3  با سرفصل های جدید با سه گرایش برای ادامه تحصیل طلاب سفیران خبر داد./ز
منبع:ايكنا
برچسب ها: افتتاح ، مدرسه ، علمیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.