سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر جدید فراری: مشکل موتور داریم

مدیر جدید کمپانی فراری عنوان کرد بزرگ ترین مشکل این روزهای فراری در تیم فرمول یک خود، موتورهای آن است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  لوکا دی مونتزملو بعد از ۲۳ سال حضور در سمت مدیریت کمپانی فراری، از مقام خود کنار رفت و به جای او سرجیو مارکیونه که در فیات حضور داشت، قرار گرفت.
مارکیونه گفت: مشکل را می دانیم. اصلی ترین مشکل، موتورها هستند. به بازوی قوی فراری در ورزش باور دارم. مانند گذشته همچنان فشار خواهیم آورد.
«بازوی ورزشی هنوز هم یکی از مهمترین نقاط قوت در فراری است. برای برنده شدن رقابت خواهیم کرد، چون در DNA این کمپانی برنده شدن وجود دارد.»
وی افزود:مهم این است که به دوران برنده شدن برگردیم. این کار باید انجام شود. مشکل این است که باید فراری دوباره در پیست ها برنده شود.
«باید دوباره به این نقطه برسیم. کوچکترین شکی ندارم که ما دوباره به آن روزها برمی گردیم.»
مونتزملو که دیگر نقشی در فراری ندارد، اعتراف کرد که حضور موتورهای توربو را در این فصل جدی نگرفته بود.
او گفت: امسال واقعاً سال بدی بود، چون خود موتورها را به اندازه سیستم های کمکی آن جدی نگرفتیم.
مونتزملو همچنین درباره اینکه آیا از گذشته خود در فراری پشیمان است یا خیر؟ گفت: از اینکه در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ نتوانستیم قهرمان شویم، پشیمان هستیم. دو فصل گذشته برای فرای منفی بود.
وی تاکید کرد:دو قهرمان جهان در تیم داریم و آماده ایم تا کیمی را در پایان فصل قوی ببینیم. فرناندو اما همچنان قوی ترین راننده در فرمول یک است.باید اتومبیلی بسیازیم که توان رقابت در پیست ها را داشته باشد. اگر این اتفاق رخ دهد، دیگر لازم نیست توضیحی بدهیم.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.