سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخور: مسوولیت سنگینی دارم

بانوی تالوکاراعزامی به اینچئون گفت:باتوجه به اینکه برای نخستین بار هست که در بخش بانوان تالوکار به بازی های آسیایی اعزام می شود بار سنگینی بر روی دوش خودم حس میکنم.

حمیده برخور تالوکارتیم ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:تمام تلاش و توان خود را به کار می بندم تا با کسب نتیجه قابل قبول بتوانم در اولین حضور بانوان تالوکار ایرانی در بازی های آسیایی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است،راه را برای سایربانوان تالوکار کشورم دردوره های بعدی باز کنم.
 
وی افزود :با توجه به 6ماه حضور مداوم در اردوها و تمرینات سخت و همچنین حضور در کارگاه های روان شناسی در شرایط بسیار خوب روحی و جسمی به سر می برم و با آمادگی کامل برای کسب نتیجه خوب به کره جنوبی می روم و سعی می کنم پاسخ خوبی به اطمینان مسولین فدراسیون بدهم.
 
برخور خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه در دو فرم اجرای نمایش خواهم داشت،کار سخت تری پیش رو دارم زیرا باید در مجموع دو فرم امتیاز مورد نظر را کسب کنم اما باوجود این تمام تلاشم را به کار می گیرم تا نتایج مطلوبی در دو فرم کسب کنم.
 
وی در پایان افزود: با توجه به برنامه مسابقات در روز 29 شهریور اجرای فرم دارم اما اینکه  نفر اولی هستم که  برای اجرای فرم به روی تالوفید می روم ذره ای باعث استرسم نمی شود و برایم فرقی ندارد که چه زمانی باید به رقابت با حریفانم بپردازم و با امید بسیار به میدان می روم.

برچسب ها: برخور ، تالو ، آسیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.