سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

مجلس به کسی که فضای دانشگاه را ملتهب می‌کند چراغ سبز نشان نمی‌دهد/ به دنبال بازگرداندن آرامش به فضای علمی هستیم

زهره طبیب‌زاده :با توجه به اینکه آغاز سال تحصیلی نزدیک است و هنوز وزارت علوم، وزیری ندارد و با سرپرست اداره می‌شود بنابراین خواستاریم، ریاست جمهوری گزینه مدنظر خود را برای احراز این پست معرفی نماید.

زهره طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص گمانه‌زنی‌هایی که پیرامون شخص مورد نظر برای پست وزارت علوم می‌شود، باید اظهار کنم مجلس به هیچ عنوان به افرادی که دارای جهت‌گیری خاص فکری و به دنبال ایجاد التهاب و تنش در فضای علمی، آموزشی کشور هستند، رای اعتماد نخواهد داد.
 
وی گفت: دلایلی که موجب استیضاح و رای عدم اعتماد به فرجی دانا بود، دلیل محکمی بر جدیت مجلس در حفظ صیانت علمی آموزشی کشور است.
 
وی گفت: ما به هیچ وجه درخصوص حفظ ارزش‌های دینی و علمی کشور شوخی نداریم و لذا به گزینه‌هایی که سابقه فعالیت در گروه‌های خاص فکری را دارند چراغ سبز نشان نمی‌دهیم.
 
وی افزود: نباید در خصوص مصالح علمی و آموزشی کشور با مصلحت اندیشی رفتار کرد، بلکه باید براساس منافع نظام گام برداشت. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
فعلا اقای روحانی وقت ندارد به اموزش عالی برسد او اینقدر مشغول ایجاد روابط با غرب است که همه مشکلات داخلی را فراموش کرده .متاسفانه اقای روحانی نمی داند که غرب با جوانان ایران چه می کند .شعار غرب است که اگر بخواهی یک جامعه را تسخیر کنی جوانانش را بگیر در حقیقت همینطور هم شده امریکا افکار جوانان ما را تسخیر کرده ایا باز هم رئیس جمهوری مشتاق است جوانان را فدای مسائل روابط با همسایه های عرب مثل عربستان و قطرو...و غرب کند.