سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریاضی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در مقطع ارشد هیچ نقل و انتقالی امکان‌پذیر نیست

معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم و تحقیقات و فناوری گفت: از میان ۲۰ هزار درخواست با ۷ هزار و ۲۰۰ درخواست نقل و انتقالی در مقطع کار‌شناسی موافقت شده است.

عبدالحسن ریاضی معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در سال تحصیلی جدید ۲۰ هزار دانشجو درخواست نقل و انتقالی داشته‌اند که از این تعداد با ۷ هزار و ۲۰۰ مورد از تقاضاهای نقل و انتقالی موافقت شده است. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه درخواست نقل و انتقالی در چه مقطعی بوده است، افزود: تمامی درخواست‌های نقل و انتقالی در مقطع کار‌شناسی بوده است و اصلاً در مقطع کار‌شناسی ارشد به جز موارد خاص نقل و انتقالی صورت نمی‌گیرد.
 
ریاضی در خصوص شرایط خاص نقل و انتقالی در مقطع کار‌شناسی ارشد، اظهار داشت: از جمله موارد خاص نقل و انتقالی در مقطع کار‌شناسی ارشد وجود بیماری خاص و یا مشکلات خاصی است که تشخیص نقل و انتقالی دانشجو را از سوی کمیسیون موارد خاص مورد تایید قرار می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: عمده درخواست‌های نقل و انتقالی به استان تهران به دلیل وجود بزرگ‌ترین مرکز دانشگاهی بوده است، اما اینطور هم نبوده که صرفاً تهران درخواست نقل و انتقالی داشته باشد بلکه دانشجویانی هم بوده که درخواست انتقالی از تهران به سایر شهرستان‌ها را داشتند.


 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام خسته نباشيد من در دانشگاه شيراز پرديس خودگران رشته فيزيولوژي دامپزشكي قبول شدم ميخواستم ببينم امكانش هست مهمان بشم دانشگاه اهواز -آخه داراي شرايط بيماريهاي خاص هستم
عباس
۱۹:۴۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
سلام
منم نمیدونم باید چکار کنم؟؟
عباس
۰۹:۳۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام خدمت دوستان
برای استفاده از شرایط خاص باید از کجا شروع کنیم؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنین
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
خخخخخ منظورشون پول و پارتیه
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
بند پ چیه؟میشه لطفا توضیح بدید؟
مهسا
۰۹:۲۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
نه دوست عزیز! از جمله موارد خاص نقل و انتقالی در مقطع کار‌شناسی ارشد وجود بند پ است! نمونه ش رو خودم دیدم! تو دانشگاه خودم! دوست صمیمی خودم از یه دانشگاه شهرستان اومد تهران!
حسین
۱۷:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
خخخخخخ اینم یه راهشه