سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمل و نقل عمومی منطقه 15 در آستانه سال تحصیلی جدید آماده سازی می‌شود

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه15، از آماده سازی حمل و نقل عمومی این منطقه در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

 سید جلال حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: آماده سازی سیستم حمل و نقل در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در دستورکار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح از نخستین روز شهریور تا 15مهر ماه سال 93 به منظور سهولت تردد و دسترسی آسانتر شهروندان به حمل و نقل عمومی در دست اجرا است.
 
حسینی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمرانی و ترافیک منطقه 15 به  منظور آماده سازی سیستم حمل و نقل عمومی شامل پایانه‌های اتوبوس، تاکسی و اتوبوس‌های تندرو  به  صورت مستمر در آماده باش کامل اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آماده سازی سیستم حمل و نقل عمومی منطقه 15، نگهداشت پایانه‌های اتوبوس، تاکسی و اتوبوس‌های تندرو، بهسازی و مرمت ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، نگهداشت مسیر و ایستگاه‌های خطوط اتوبوس‌های تندرو از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
جلالی خاطر نشان کرد: تامین و تقویت روشنایی، نگهداشت و نظافت تسهیلات فیزیکی، رفع سد معبر دست فروشی و جلوگیری از ورود وسیله نقلیه شخصی به پایانه‌های اتوبوس و تاکسی و ایستگاه‌های اتوبوس، تاکسی و خطوط اتوبوس‌های تندرو، نصب نرده، شیشه و ترمیم پوشش تجهیزات، ایمن‌سازی دسترسی عابر به ایستگاه‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اتوبوس ، تاکسی ، تردد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.