سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعدیل در حاکمیت کامل بخش خصوصی با توسعه تعاونی‌ها

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: توسعه تعاونی مانعی به سر راه دولتی شدن اقتصاد جامعه و تعدیل در حاکمیت کامل بخش خصوصی خواهد شد.

علی ایمانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص نقش تعاونی‌ها در ریشه جامعه گفت: با توجه به اینکه تعاونی‌ها از سرمایه‌ای خرد و کوچک افرادی که عموما بنیه مالی قوی ندارند تشکیل می‌شود می‌تواند خود به عنوان مانعی برسر راه دولتی شدن اقتصاد جامعه و از طرفی دیگر تعدیل در حاکمیت کامل بخش خصوصی در اقتصاد کشور شود.

وی افزود: هم چنین با تزریق و تغذیه تسهیلات کم بهره و فعالیت‌های مالیاتی و عوارضی می‌توان موجب ایجاد انگیزه در عضویت افراد و جذب سرمایه‌های کوچک آن‌ها شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد: در راستای توسعه تعاونی همکاری همه جانبه نهاد‌ها، ارگانها و دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و شورای شهر در شکل‌گیری تعاون‌های سهامی عام و تعاونی‌های توسعه عمران شهرستان‌ها ضروری است که دراین خصوص در سطح استان به فرمانداری شهرستان‌ها در گروه اشتغال استان  اطلاع رسانی شده است و مقدمات کار نیز در بعضی شهرستان‌های استان نیز به عمل آمده است.

انتهای پیام/          
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.