سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست خبری بعد از بازی نفت مقابل استقلال؛

قلعه نویی : بازیکن آماده نداشتیم و ضعیف عمل کردیم/پنالتی ما را می گرفتند شرایط فرق می کرد

سرمربی استقلال گفت:با اینکه حق ما باخت نبود اما امروز روز خوب نفت بود.پنالتی ما را می گرفتند شرایط فرق می کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال گفت: در ابتدای صحبت‌هایم دو تبریک به تیم نفت و تیم ملی والیبال می‌گویم.

وی ادامه داد:متاسفم این بازی را نبردیم.ولی جا دارد به بیرانوند تبریک بگویم که امروز ستاره بود. درباره بازی باید بگویم هفته قبل نباید می‌بردیم و بردیم اما این هفته هر کاری کردیم توپ ما درون دروازه حریف نرفت. ما بدشانس بودیم توپ‌هایمان به تیرک خورد .

وی گفت:البته کیفیت زمین بد هم بود  اما در مجموع به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم و حق ما امروز باخت نبود و به منصورریان هم تبریک می‌گویم.

قلعه‌نویی اظهار داشت:در بازی امروز برخی از بازیکنان ما ضعیف بودند بخصوص محسن فروزان که انتظار زیادی از او داشتیم.البته بازیکنان ملی پوشان ما مثل سابق کیفیت بازی ندارند .دیدید خسرو هم آماده نبود و من در مربیگری‌ام نشان دادم که هر بازیکنی آماده باشد او را به میدان می‌فرستادم.

وی اضافه کرد: این امر من را ناراحت می کند.بازیکنی مانند امید ابراهیمی می توانست به جمع ملی پوشان دعوت شود اما دعوت نشد حال آنکه بدون رسم و نام ملی پوشی به خوبی بازی می کند .

وی خاطرنشان کرد: این موضوع برای من جای سوال دارد  چرا بازیکنان ما با قبل از چام جهانی فرق کرده‌اند و این موضوع برای همه ملی‌پوشان ایران است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:از همه تشکر می‌کنم که امروز همه تلاش‌شان را کردند.امروز با نبود بازیکنانی مثل فخرالدینی و کریمی مجبور شدیم جابجایی انجام دهیم و اگر بازیکنان مصدوم و محروم ما بودند شرایط ایده‌آلی داشتیم.

قلعه نویی گفت:من وقتی فیلم بازی را ببینم نظرم در مورد داوری معلوم می شود. با این حال اگر پنالتی ما گرفته می شد نتیجه فرق می کرد.



برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتبال ، هفته ، هشتم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.