سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

معرفی برترین‎های تیراندازی با کمان سطح حرفه‎ای و نیمه حرفه‎ای

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم گفت: پیکارهای قهرمانی تیراندازی با کمان قم با معرفی نفرات برتر در رشته ریکرو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ سیدمهدی حیدرآبادی بیان کرد: رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی قم با حضور چهره‌های آماده، مطرح و توانمند این رشته برگزار شد و در مجموع تقابل جالب توجه و جذابی بین شرکت‌کنندگان وجود داشت.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم اظهار کرد: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی مردان قم در رشته ریکرو و البته در دو سطح حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای به انجام رسید و طی آن شرکت‌کنندگان در تلاش برای به دست آوردن عناوین برتر در خانه تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی 15 خرداد قم با یکدیگر پیکار کردند.

حیدرآبادی در ادامه به معرفی برترین‌های دو سطح حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای رشته ریکرو مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان استان قم اشاره و بیان کرد: در رشته ریکرو این دوره از رقابت‌ها و در پایان جدال کمانداران مدعی، این مهدی عزیزی بود که عنوان نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این رشته شرایط خوبی برای رشد و پیشرفت بسیار بیشتر و حتی حضور در ترکیب تیم‌ اعزامی قم به رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی کشور دارند، در ادامه ابراز کرد: بعد از مهدی عزیزی قهرمان بخش حرفه‌ای‌های این دوره از پیکارهای تیراندازی با کمان قهرمانی استان قم، سیدحسن موسوی‌زاده در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم این رقابت‌ها به محمدحسین صادقی رسید.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم گفت: در بین نفرات برتر نیمه حرفه‌ای این دوره از مسابقات نیز مسعود سیلانی در جایگاه نخست ایستاد و بدین ترتیب عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، ضمن اینکه علی ‌اصغر بیک‌ محمدی در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد و رضا اسماعیل‌زاده به مقام سوم بسنده کرد.
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، برترین ، تیراندازی ، کمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.