سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر انجمن رادیو تراپی و انکولوژی خبرداد

تمدید ارسال مقالات به کنگره سالانه کلینیکال انکولوژی تا ۳۰ شهریور ماه

دبیر انجمن رادیو تراپی و انکولوژی در نهمین کنگره سالانه کلینیکال نکولوژی با اشاره به مهلت ارسال مقالات به این کنگره گفت: مهلت ارسال مقالات به نهمین کنگره سالانه کلینیکال انکولوژی تا ۳۰ شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،  نشست خبری نهمین کنگره سالانه کلینیکال آنکولوژی صبح امروز با حضور محمد رضا قوام نصیری رئیس انجمن رادیوتراپی و انکولوژی، احمد عامری دبیر انجمن رادیوتراپی و آنکولوژی، بهرام مفید دبیر علمی کنگره کلینیکال انکولوژی و سمیرا افقندی دبیر همایش سالانه کلینیکال انکولوژی در دبیرخانه این همایش برگزار شد. 

بهرام مفید دبیر علمی کنگره کلینیکال انکولوژی در این نشست خبری گفت: در همایش کلینیکال انکولوژی به سرطان‌های دستگاه ادراری ، سرطان پستان و گوارشی می‌پردازیم. هدف از برگزاری این همایش به روز رسانی سطح اطلاعات همکاران در این همایش به مدت ۳ روز برگزار می‌شود و در آن علاوه بر متخصصان ایرانی متخصصین خارجی از کشورهای اتریش، فرانسه و آلمان حضور دارند و پیرامون روش‌های جدید شیمی درمانی و روش‌های دیگر در این زمینه بحث و تبادل اطلاعات می‌کنند. 

عامری دبیر انجمن رادیو تراپی و انکولوژی در ادامه این نشست خبری گفت: کنگره انکولوژی هر سال یک بار انجام می‌شود، چند نکته در این کنگره حائز اهمیت است، شروع سرطان در ایران و میزان رشد آن نسبت به کشورهای دیگر بیشتر است. شاید این بیماری تنها بیماری باشد که درمان آن به صورت استفاده از تخصص‌های کم، جایگاه ویژه‌ای دارد به علت تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که درگیر سرطان هستند هر ساله وضعیت کشور در زمینه این تکنولوژی توسط انجمن مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. 

وی افزود: این کنگره سعی می‌کند با کوشش وسیع در زمینه درمان‌های مختلف سرطان و آگاهی دادن به درمان‌های تیمی این کار را پیش ببرد. 

دبیر انجمن رادیوتراپی و انکولوژی ادامه داد: ۹۰ درصد بیماران مبتلا به سرطان علاوه بر درمان جراحی به درمان‌های دیگری نیاز دارند، انجمن هر ساله تلاش می‌کند با صرفه‌ترین و مناسب‌ترین راه درمان را برای همکاران بیان کند. 

سمیرا ازقندی دبیر همایش سالانه کلینیکال انکولوژی عنوان کرد: در همایش امسال انکولوژی متخصصان اورولوژیست، دستگاه گوارش، جراح و پاتالوژیست همچنین متخصصین زنان و زایمان در طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ مهر ماه به تبادل نظر در زمینه سرطان می‌پردازند. 

احمد عامری در ادامه نشست خبری گفت: قرار بود تا ۱۵ شهریور مقالات به دبیرخانه همایش کلینیکال انکولوژی ارسال شود این زمان تا ۳۰ شهریور ماه تمدید شده است و تا ۵ روز گذشته ۸۰ مقاله به دست دبیرخانه این همایش رسیده است و داوری‌ها تا یک هفته پس از پایان مهلت ارسال مقالات به اتمام خواهد رسید. 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.