سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی پور:

امتیاز شیرینی از رقابت با نماینده مشهد گرفتیم/فردوسی تیم قابل احترامی است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت:رقابت قابل قبولی با فردوسی داشتیم و در نتیجه یک بازی جنگنده به امتیاز کامل دست یافیم.

اسماعیل تقی پوردر گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:نتیجه قابل قبول فردوسی در دربی مشهد باعث شد با احتیاط مقابل این تیم قرار بگیریم به این ترتیب با وجود شروع خوب در ابتدای بازی روی اشتباه دروازبان خود یک گل خوردیم که باعث به هم ریختگی تیم ما شد تا در صذذ جبران اشتباه خود برآییم.
اما نیمه دوم را طوفانی شروع کردیم تا با زیاد کردن فشار حملات بر حریف و انجام تاکتیک های تیمی به نتیجه دلخواه خود برسیم و برنامه هایمان موثر بود تا بازی را در دست بگیریم از سوی دیگر تجربه ما در حضور لیگ برتری نیز تاثیر زیادی در سب نتیجه اشتتا جایی که  اگردرثانیه هایپایانی  گل دریافت نمی کردیم، بازی را با نتیجه ۴-۲ می بردیم. البته با توجه به غیبت سه بازیکن کلیدی تیم مثل نصیری، یوسفی و تاج بخش عملکردمان را قابل قبول ارزیابی می کنم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: فردوسی هم با وجود این که از تیم های تازه وارد لیگ است نشان داد که از انگیزه خاص و بالایی برخوردار است که با تکیه بر آن می تواند آینده روشنی در لیگ داشته باشد البته حمایت پررنگ هوادارانش نیز برگ برنده ای برای این تیم خواه بود، ایمان دارم  این تیم هر روز بهتر شده وبا ارتقای سطح فنی  در رتبه های خوب جدول قرار می گیرد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.