سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

برگزاری همایش بیمه زندگی استان‌های مازندران،گلستان و سمنان

همایش بیمه زندگی استان‌های مازندران،گلستان و سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ تولایی دبیر این همایش گفت: این همایش در واقع رونمایی از شکل جدیدی از بیمه عمر است، به دلیل اینکه شاید با شنیدن کلمه بیمه عمر، موضوع مرگ در ذهن‌ها متبادر شود، برای همین نیز موضوع بیمه زندگی مطرح شد.

تولایی،با بیان اینکه بیمه زندگی با شعار ماندگاری آینده و تلاش برای زندگی بهتر طراحی شده است، افزود: این بیمه، بر بیمه‌های مشابه مانند جام زندگی، بیمه عمر، پس‌انداز، و بیمه جهیزیه، برتری دارد.

وی تصریح کرد: بیمه زندگی، ذخیره ریاضی خوبی دارد، بیمه امراض خاص و حوادث نیز در آن نهفته است که برای ایجاد آرامش و آسایش است و تلاش دارد تا درآمد افراد را به سمتی سوق بدهد که پس‌اندازی برای آینده خوب مثل تحصیل و رفاه خوب فرزندان، باشد.

تولایی یادآور شد: بیمه ایران به عنوان تنها طراح بیمه زندگی، بعد از برگزاری جلسات مختلف به این نتیجه رسید که باید نشستی را با نمایندگان و کارگزاران بیمه ایران در سراسر کشور انجام دهد که همایش امروز با شرکت 700 نفر از نمایندگان و کارگزاران و مدیران کل بیمه ایران در استان‌های مازندران، گلستان و سمنان، همچنین با حضور مدیرعامل بیمه ایران معین و مدیر مرکز آموزش بیمه ایران برگزار شد.

دبیر این همایش گفت: این همایش‌ها و کارگاه‌ها، بیشتر برای توسعه فرهنگ بیمه‌ای بین نمایندگی‌ها و کارگزاران همچنین فرهنگ‌سازی برای بیمه زندگی است که با حضور متخصصان مجرب و مسئولان امور بیمه‌ای استان‌های مربوطه، برگزار شد.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: مازندران ، گلستان ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.