سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر فلسطین در ایران؛

ما در فلسطین از صد سال پیش در صحنه مبارزه هستیم/ایران دین بزرگی را بر گردن مقاومت فلسطین دارد

صلاح زواوی در همایش "علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین "گفت: ما در فلسطین از صدسال پیش در صحنه مبارزه هستیم و ملت ما صد‌ها هزار شهید را تقدیم کرده است و مبارزه تاریخی ما تا آزادی اراضی ما از دریا تا رودخانه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران بعدازظهر امروز طی سخنانی در همایش علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین با اشاره به مبارزه صدساله فلسطینیان گفت: ما در فلسطین از صدسال پیش در صحنه مبارزه هستیم و ملت ما صد‌ها هزار شهید را تقدیم کرده  و مبارزه تاریخی ما تا آزادی اراضی ما از دریا تا رودخانه ادامه خواهد داشت.  
 
سفیر فلسطین در ایران با اشاره به آغاز دوران پایان صهیونیست‌ها، اظهار داشت: امروز شهرهای اشغالی فلسطین شاهد مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها است و رژیم صهیونیستی به پایان راه نزدیک شده است.  
 
زواوی با اشاره به اینکه در تهاجم اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه بیش از ۲۰۰۰ نفر شهید و حدود ۱۱ هزار نفر مجروح شدند، بیان داشت: در تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به باریکه غزه بیش از ۵۰ مدرسه منهدم شد و ۶۰ خانواده به شکل کامل از بین رفت و نیم میلیون نفر آواره شدند.  
 
سفیر فلسطین در ایران با اشاره به ترس و واهمه صهیونیست‌ها از قدرت عملیاتی و اشراف اطلاعاتی نیروهای مقاومت تصریح کرد: پس از آنکه مقاومت در مرحله اطلاعاتی و عملیاتی صهیونیست‌ها را شکست داد، آن‌ها با جنگنده‌های خود به مردم بی‌دفاع حمله کردند، اما باید بگویم که دشمن صهیونیستی در حال حاضر هم چیزی از موشک‌هایی که ما با دست خود ساخته‌ایم، نمی‌داند.  
 
زواوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دین بزرگی را بر گردن مقاومت فلسطین دارد، بیان داشت: ایران یک مکتب جهادی است و ما دست خود را در دست ایران قرار داده‌ایم تا بر دشمن صهیونیستی پیروز شویم.  
 
سفیر فلسطین در ایران با اشاره به نقش بی‌بدیل امام خمینی (ره) در پایه گذاری جنبش حمایت از مقاومت اظهار داشت: امام خمینی (ره) چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دو علم را با خود حمل می‌کرد و آندو عبارت بودند از اسلام و فلسطین و اکنون هم آن دو پرچم توسط حضرت آیت الله خامنه‌ای به دوش کشیده می‌شود.  
 
وی بار دیگر با تاکید بر پایان کار صهیونیست‌ها تصریح کرد: در نبرد اخیر غزه برای نخستین بار موشک‌ها و تونل‌های مقاومت صهیونیست‌ها را غافلگیر کرد.  
 
سفیر فلسطین در ایران با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین با حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت سلاح‌های پیشرفته است،بیان داشت: درست است که دشمن صهیونیستی بر ما تفوق دارد،ولی قدرت حق و اراده مجاهده به مومن می‌تواند معجزه کند.  
 
زواوی با اشاره به ضرورت پرهیز از اختلاف در جوامع اسلامی، اظهار داشت: مسلمانان می‌توانند با تکیه بر کتاب خدا و سنت رسول و مسلک اهل بیت (ع) اختلافات را هرچقدر هم که بزرگ باشد حل کنند.  
 
سفیر فلسطین در ایران با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها در برابر اراده وحدت آفرین ما تسلیم هستند، بیان داشت: ما برای آزادی قدس شریف هزاران شهید و اسیر را تقدیم کردیم و ما نمی‌توانیم مسجدالاقصی را فراموش کنیم، مسجدالاقصایی که هر روز مورد حمله و تجاوز صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: توطئه در حال حاضر در فلسطین خلاصه نمی‌شود و در حال حاضر تمام اسلام در هدف توطئه گران و مبلغین تکفیری در حال زدن ریشه‌های اسلام هستند، اما خداوند وعده حفظ اسلام را داده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فلسطین ، صحنه ، مبارزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.