سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اونس جهانی همچنان در نزدیکی پایین‌ترین رقم در 3 ماه گذشته

قیمت جهانی طلا با 1.41 دلار کاهش نسبت به روز گذشته 1254.06 دلار در هر اونس معامله شد و همچنان در نزدیکی پایین‌ترین رقم در 3 ماه گذشته باقی مانده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از رویترز، با توجه به باقی ماندن شاخص دلار در نزدیکی بالاترین رقم در بیش از یک سال گذشته که احتمال افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو را کاهش داد، قیمت طلا در معاملات امروز نیز همانند دیروز به کمترین رقم در 3 ماه گذشته کاهش یافت.
 
ارزش دلار از ابتدای ماه جولای روند افزایشی به خود گرفته است و به وسیله مذاکرات برای افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو تقویت شده است. این امر احتمالا به بازار طلا به علت اثر دلار بر آن  آسیب خواهد رساند.
 
شاخص دلار در معاملات چهارشنبه در نزدیکی قیمت سه شنبه یعنی بالاترین رقم در 14 ماه گذشته باقی ماند. قیمت طلا نیز با 0.11 درصد کاهش  1254.06 دلار در هر اونس معامله شد.
 
 
قیمت طلا در نیمه نخست سال 2014 پس از کاهش 28 درصدی در سال 2013 افزایش یافت اما کاهش‌های اخیر سبب کاهش این افزایش‌ها به 4 درصد شده است.
 
قیمت طلا به علت تنش‌های میان روسیه و غرب در مورد اوکراین افزایش یافت اما نشانه‌هایی از تثبیت درگیری‌ها این افزایش‌ها را خنثی کرده است.
 
انتهای پیام/
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930619001260#sthash.upKLsAAw.dpuf
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.