سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردی که خودش را جای سفیر لبنان جا زد! + تصاویر

یکی از ساکنان منطقه والیدوپار در شمال غرب کلمبیا مدعی شد که یک دیپلمات لبنانی است و در همایش ها و کنفرانس های مرتبط با خاورمیانه شرکت کرده و به ارتش مشاوره می داده است!

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، بنا بر اعلام رسانه های کلمبیایی " جیسون پوئلو" که اسناد دیپلماتیک اسپانیایی و انگلیسی و فرانسوی را با آرم سازمان ملل را همراه خود داشت در اجتماعات و کنفرانسهای رسمی و نظامی به نام " جیسون علی حکیم عبدالعزیز النیب " شرکت کرده بود.




تسلط جیسون بر زبان اسپانیایی و عدم شباهت چهره اش به شرقی ها، باعث نشده بود که مورد ظن و شک واقع شود ولی یکی از مسئولان ارتش کلمبیا زمانی که او را پیاده دید که به کنفرانس می آید تعجب کرد و با سفارت لبنان در بوگوتو پایتخت کلمبیا تماس گرفت و متوجه شد.

هیات سیاسی لبنان نامه ای را منتشر کرد و تاکید کرد که از بین کارمندانش کسی با چنین اسمی وجود ندارد و مسئولان کلمبیایی باید در این مورد تحقیق کنند.

اما این سفیر تقلبی بعد از گذشت چند روز وبعد از  حضور در یکی از جلسات که به طور صوری تشکیل شده بود، گیر افتاد اما دادستانی به دلیل کافی نبودن ادله ی قانونی وی را آزاد کرد.

گفتنی است کایسون دو کارت داشت که یکی از وزارت خارجه کلمبیا بوده و دیگری نیز ادعا می کند که او سفیر لبنان است.



انتهای پیام./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.