سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه مدیرعامل استقلال و فتح اله زاده چه گذشت؟

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: دلیل حضور فتح اله زاده در ساختمان باشگاه مغایرت هایی بوده که در اسناد مشاهده شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛سعید افجه ای سخنگوی باشگاه استقلال درباره جلسه امروز مدیرعامل استقلال و فتح اله زاده گفت: این جلسه در یک محیط بسیار دوستانه و عالی و در چارچوب خانواده استقلال برگزار شد. مرسوم نیست این جلسات رسانه ای شود  اما چون از روز گذشته تمامی رسانه ها به این جلسه پرداختند وظیفه خود می دانیم تا در مورد این جلسه به هواداران توضیحاتی را ارائه کنیم.
 
افجه ای در ادامه عنوان کرد: با توجه به رعایت موارد قانونی که در دوره انتقال در هر شرکت دولتی از جمله استقلال وجود دارد و امری اجتناب ناپذیر است و با عنایت به استقرار نیروهای سازمان بازرسی کل کشور و سازمان حسابری در باشگاه استقلال این عزیزان در بررسی های خود مغایرت و تناقض هایی را مشاهده و به ما اعلام کردند. بنابراین به ما اعلام کردند که این مغایرت باید با اطلاعات مدیران قبلی حل بشود و احتمال اینکه مدیران گذشته استقلال نیز به باشگاه دعوت شوند، وجود دارد. این فعالیت یک امر قانونی است و حساسیت خاصی وجود ندارد.
 
سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص موارد مورد بحث امروز اظهار کرد: در مجموع ابهاماتی در صورت های مالی، اموال منقول و غیر منقول و مغایرت هایی در گزارش صورت جلسه های تشکیل شده باشگاه وجود دارد که این موارد صورتجلسه شد و به امضای هر دو طرف رسید و قرار بر این شد تا  فتح اله زاده به تناوب و به صورت هفتگی در باشگاه حضور یابند تا این مغایرت ها رفع شود.
 
وی ادامه داد: این جلسه برای تعامل بیشتر با مدیران قبلی استقلال بود که با حضور ایشان در این جلسه به نتایج خوبی رسیدیم. امیدوارم با حضور  فتح اله زاده و حضور ایشان در جلسات بعدی و مدارکی که ارائه خواهند کرد بتوانیم وضعیت استقلال را سامان بخشیم.
 
افجه ای در پایان و با آرزوی موفقیت برای تیم استقلال گفت: امیدوارم استقلال فردا نتیجه خوبی کسب کند تا هواداران را خوشحال کنند. استقلالی ها بدانند هیئت مدیره استقلال محکم ایستاده است تا این مشکلات را برطرف کند و استقلال را به آرامش برساند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، جلسه ، مدیرعامل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.